کد خبر: ۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
آیت الله اراکی: راه وحدت و راه امام راحل را در جهان اسلام ادامه می دهیم
آیت الله اراکی: راه وحدت و راه امام راحل را در جهان اسلام ادامه می دهیم

آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام راحل که با حضور یادگار امام در حرم مطهر برگزار شد، گفت: تمام جهان اسلام از شعار وحدت پیروی می‌کنند. باید شعار وحدت را در جهان اسلام به همگان ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، وی ادامه داد: با تلاش تلاشگران راه وحدت صدای تکبیر در جهان اسلام با قوت شنیده می‌شود و شعاری که هیچ وقت از بین نخواهد رفت، شعار وحدت است.

وی تصریح کرد: حضور اعضای کنفرانس وحدت اسلامی در حرم مطهرامام خمینی(ره) به معنای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و شهدا است. راه امام خمینی(ره) ادامه دارد و امیدواریم با رهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بتوانیم این راه را باقوت ادامه بدهیم.

اراکی ادامه داد: سی و سومین کنفرانس بین‌المللی با شعار وحدت امت اسلامی، دفاع از مسجد الاقصی، کار خود را به مدت سه روز با سخنرانی رییس جمهور آغاز خواهد کرد و در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) اعضای کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت و از بیانات رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند خواهند شد.