کد خبر: ۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار:۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
سخنگوی ارشد نیروی های مسلح : مسئولان باید دستاوردهای آرمان‌های امام راحل و شهدا را حفظ کنند
سخنگوی ارشد نیروی های مسلح : مسئولان باید دستاوردهای آرمان‌های امام راحل و شهدا را حفظ کنند

سخنگوی ارشد نیروی های مسلح با تاکید بر اینکه از مسئولان نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که به ملت بپیوندند و با مردم باشند، از آنها خواست تا به آرمان‌های امام (ره) و شورای نگهبان حمله نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)،  سردار سرتیپ شکارچی  در مراسم ویژه جایگاه جلوس حضرت امام خمینی در بهشت زهرا طی سخنانی یادآورشد: امام خمینی(ره) بعد از ۱۵ سال خارج از کشور شاخص های حکومت اسلامی را مرور کردند و در ۱۲ بهمن برای تشکیل حکومت اسلامی به کشور تشریف آوردند ، همه مستکبران عالم دست به دست هم داده بودند که این اتفاق تاریخی برای محرومین و مستضعفین نیافتند ؛ اما با توکل به خدا و پشتیبانی مردم حکومت جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی رحمة الله علیه تشکیل داده شد.

وی ‌ادامه داد: امروز و در دهه فجر سال ۹۸ چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کاملا مشهود است که ایران در جهان چه جایگاهی دارد و دنیای استکبار در دنیا چه جایگاهی ، امروز  روز به روز افول دشمنان را شاهد هستیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب هزاران توطئه علیه انقلاب و نظام توسط دشمنان پیاده سازی شد، بعد از ارتحال امام این نهال انقلاب اسلامی در اختیار فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها ، آیت الله خامنه ای قرار گرفت و ایشان به عنوان ناخدای کشتی عظیم انقلاب این کشتی را به پیش بردند.

سردار شکارچی تصریح کرد: هر چقدر فشار دشمنان بر مردم ، نظام و رهبری بیش تر باشد، دشمنان سیلی‌های محکم تری از این حکومت دریافت می‌کنند ؛ در یک جمله خطاب ملت ایران به تمام دشمنان و مستکبران جهان این است که ما تا آخر ایستاده‌ایم و از این انقلاب فاطمی دست بر نمی داریم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از جایگاه جلوس حضرت امام خطاب به تمام جهان می گوییم تا آخر ایستاده ایم و حکومت محرومین و مستغیفین را بر پا خواهیم کرد و دشمنان هر چقدر می خواهند دست و پا بزنند.

سردار شکارچی ادامه داد: سیلی ما به دشمنان خیلی محکم خواهد بود ، ما با این شهدای عزیز که از امام تبعیت کردند و تمام خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز پیمان می بندیم که تا آخر ایستاده ایم و آخر این راه ، نابودی آمریکا و اسرائیل است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما از مسئولان نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که به ملت بپیوندند و با مردم باشند، در میدان عمل با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، مسئولان به آرمان‌های امام(ره)  و شورای نگهبان حمله نکنند.

وی خطاب به  برخی مسئولان گفت: جایگاه ولایت فقیه را از بین نبرید، دستاورده های شهدا را از بین نبرید و دشمن شاد کن نباشید ، لبخند ما به مردم خودمان است و غضب ما خطاب به دشمنان و تمام مستکبران جهان خواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اعتقاد ما این است هر چقدر فشار بر روی ما بیشتر بشود سیلی ما به دشمنان و استکبار محکم تر می‌شود ؛ دشمنان هنوز قدرت شهادت و شهدا را درک نکرده اند، دشمنان نمی دادند ما ملت شهادت هستیم.

سردار شکارچی در ادامه بیان کرد: دستاورد های شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم ، ما امروز یک کشور قدرتمند و پیروز هستیم و دشمنان ما شکست خورده اند ؛ امروزه ما به تمام جهان اعلام می کنیم که ما می توانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا تمام تجهیزات نظامی را خودمان تولید می کنیم و با استعداد جوانان در تمامی عرصه ها راه را با قدرت پیش می‌بریم و نیازی به دیگران نداریم.