کد خبر: ۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
سرپرست آستان مقدس امام خمینی(ره)در مراسم تجلیل از بازنشستگان آستان امام: هیچ زبانی یاری تشکر از زحمات شما در دوران خدمتتان را ندارد/ از طرف آیت الله سیدحسن خمینی از زحمات شما تشکر ویژه مینمایم
سرپرست آستان مقدس امام خمینی(ره)در مراسم تجلیل از بازنشستگان آستان امام: هیچ زبانی یاری تشکر از زحمات شما در دوران خدمتتان را ندارد/ از طرف آیت الله سیدحسن خمینی از زحمات شما تشکر ویژه مینمایم
محمد علی انصاری: از طرف آیت الله سیدحسن خمینی از زحمات همه پرسنل و کارکنانی که در این مکان مقدس مشغول به فعالیت هستند ونیز همه عزیزانی که به تازگی بازنشسته شده اند،تشکر ویژه مینمایم.

به گزارش آستان، مراسم تقدیر از زحمات پرسنل آستان مقدس امام خمینی(ره)که به تازگی دوران خدمت خود را به پایان رسانده اند در سالن اجتماعات اداری حرم مطهر امام(ره)برگزار شد.

در این مراسم که ب حضور سرپرست، معاونین و مدیران آستان مقدس امام خمینی(ره)برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان این مکان مقدس بخصوص زحمتکشانی که به تازگی بازنشسته شده اند،گفت:بی شک زبان من  یاری تشکر از زحمات شما در دوران خدمتتان را ندارد.

وی با ذکر این نکته که خدمت در این مکان مقدس خود لیاقت بالایی را می طلبد ادامه داد:کارکردن در فضایی که در آن بوی امام خوبی ها استشمام میشود لیاقت بالایی را میطلبد که شامل حال شما عزیزان گشته است.

سرپرست آستان مقدس امام خمینی(س)افزود:این حقیر کوچک تر از آن هستم که بتوانم از خدمات شایان شما تشکر کنم اما به لحاظ وظیفه و ارادتی که به زحمتکشان این مجموعه دارم برخود واجب دیدم که در این مراسم حضور یابم و از شما قدردانی نمایم.

وی در ادامه اظهار داشت:از طرف آیت الله سیدحسن خمینی  از زحمات همه پرسنل و کارکنانی که در این مکان مقدس مشغول به فعالیت هستند ونیز همه عزیزانی که به تازگی بازنشسته شده اند،تشکر ویژه مینمایم.

وی در ادامه سیاست مدیریتی آستان را حفظ ارتباط معنوی با بازنشستگان این مکان مقدس دانست و افزود:بی شک استفاده از تجربیات شما باعث بالاتر رفتن خدمات بهتر خواهد شد و بنا داریم از داشته های شما برای ارتقاء هرچه بهتر امور استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در پایان ابرازامیدواری کرد که بازنشستگان این مکان مقدس در مسیر جدید پیش رو موفق و سربلندباشند.

 اشاره می شود در پایان این مراسم سرپرست و رئیس دفتر تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره)لوح های یادبودی به بازنشستگان اهداء کردند.