Friday 29 March 2024| ۰۳: ۰۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: دفاع از استقلال، آزادی، تمامیت ارضی، جان و ناموس ما به واسطه حضور سربازان در مرز‌ها است

 سردار محسن فتحی‌زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: امروز همه ما به نیابت از صد‌ها هزار سرباز جمهوری اسلامی ایران گرد هم آمدیم تا با آرمان‌های امام خمینی (ره)، تجدید میثاق کنیم و بگوییم که جوانان امروز مانند جوانان نسل انقلاب، که پیروزی انقلاب را رقم زدند و همچون جوانان دفاع مقدس که دفاع جانانه آن‌ها موجب افتخار شد و مانند جوانان مدافع حرم بر سر آرمان‌ها همچنان محکم و استوار ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) وی در ادامه با تاکید بر نقش تاثیرگذار سربازان در تأمین امنیت و آرامش کشور گفت: امروز بر کسی پوشیده نیست که دفاع از استقلال، آزادی، تمامیت ارضی، جان و ناموس ما به واسطه حضور سربازان در مرز‌ها و در داخل شهر‌ها است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: امروز بنیه دفاعی ما متکی بر نیرو‌های جوان همچون سربازان است؛ نقش نیر‌های مسلح در تامین امنیت و ارامش بر کسی پوشیده نیست و در نیرو‌های مسلح نقش سربازان بسیار تاثیر گذار است. بنیه دفاعی کشور امروز متکی به نیروی سربازان عزیز است که در این دوره گام‌های موثری بر می‌دارند.

سردار فتحی‌زاده با اشاره به حضور سربازان در سیل اخیر کشور، گفت: در حوادثی که امسال در پیش داشتیم نیرو‌های مسلح در صحنه حاضر بودند و سربازان هم همچون گذشته پا به رکاب بودند. مقام معظم کل قوا در سخنانی فرمودند: «نسل جوان ما همان نسلی است که امروز اگر پای امتحان پیش بیاید و اگر میدان مجاهدت فی سبیل‌الله فراهم شود نشان خواهد داد که از بن دندان مسلح و آماده است». این نشان داد که سربازان ما مظهر نیرو، قدرت، زیبایی و لبریز از عشق و امید هستند.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی زمینه‌ساز بروز استعداد‌ها و ارتقای کارایی جوانان می‌شود، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در کسوت خدمت به نیرو‌های مسلح بتوانیم خدمتگزار میهن و مدافع اسلام باشیم. جشنواره جوان سرباز که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود، فرصتی برای توجه به ارزش‌های بزرگ جوانان سرباز است تا توانمندی و روحیه آنان را نشان دهیم و همه توانمندی و سرمایه‌های‌مان را یاد‌آوری کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم از این سرمایه‌های عظیم برای مدیریت بهتر جامعه بهره‌مند شویم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، امسال نیروی انتظامی به نیابت از نیرو‌های مسلح متولی برگزاری این مراسم است و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از ظرفیت‌ها و توانمندی ها‌ی سربازان عزیزمان را نشان دهیم و قدر‌دان آن‌ها باشیم. هدف جشنواره جوان سرباز توجه به نسل آینده است تا دوره سربازی، دوره استعدادیابی و مهارت‌آموزی جوانان باشد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین