Friday 29 March 2024| ۱۷: ۲۹ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
جانشین فرمانده کل سپاه: وحدت کلمه از کلید واژه‌های اساسی کشور و تفکر امام راحل است

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در برابر دشمنان منفعل عمل نمی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، سردار علی فدوی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: وحدت کلمه از کلید واژه‌های اساسی کشور و تفکر امام (ره) است و این وحدت کلمه حول محور توحید، انقلاب اسلامی و رهبری بود.

وی عنایت خداوند به ملت ایران و رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس این وعده خدا بود که به عرصه ظهور می‌رسید و موفقیت‌های دفاع مقدس با عمل به تکالیف الهی محقق می‌شد.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی اضافه کرد: در دفاع مقدس همه کشورها برای حمله و نابودی ایران متحد شده بودند ولی جبهه حق انقلاب اسلامی با انجام شروطی که خدا معین کرده توانست پیروز این جنگ ۸ ساله شود و همچنان نیز با گذشت این سال‌ها دشمن با بسیج دنیایی و مادی شکست می‌خورد و از تحقق این وعده خدا دیوانه شده است.

دشمنی و خصومت دشمنان با ایران نمایان است

وی وعده الهی را تخلف ناپذیر دانست و گفت: امام راحل فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» و این آزادسازی خرمشهر یکی از تجلیات بسیار زیبا، شکوهمند و کامل تحقق وعده الهی بود.

فدوی گفت: در ۲۲ بهمن ۵۷ نیز شاهد تحقق وعده خدا بودیم و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی رخ داد، که در تصور هیچکس حتی برخی از نزدیک‌ترین افراد این پیروزی نمی گنجید.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی در ادامه به شرایط امروز جهان، منطقه و کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز بیش از پیش دشمنی و خصومت دشمنان با ایران نمایان شده است، دشمنان قبلاً با تیر و اسلحه به طور عریان و ظاهر در مقابله با ما قرار داشتند ولی امروز در برخی اوقات با ابزارهای متنوع و دشمنی بیشتر توسط رسانه و شبکه‌های اجتماعی داخل منازل ما ورود کرده‌اند، اما باید بدانیم انقلاب اسلامی در برابر این دشمنی‌ها منفعل نیست.

انقلاب اسلامی در جان آزادی خواهان جهان نفوذ کرده است

وی تاکید کرد: ایران قدرتمند دشمن را طوری منفعل کرده است که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند در موضع ضعف در برابر ایران قرار داریم و این قدرت به دلیل روحیه مقاومت است.

فدوی با بیان اینکه امروز امروز دل‌هایی در اقصی نقاط دنیا معطوف به انقلاب و بیان رهبری شده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی در جان آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و آنها نیز این رویه را پیش گرفته و پیروز شدند و دشمن با ناکامی در ایران سراغ کشورهای دیگر رفت.

وی گفت: دشمن در سایر کشورها هم با شکست جدی مواجه شد، چون این قاعده عمل به تکالیف الهی و تحقق وعده خدا یکسان است و این قاعده برای زمان و مکان خاصی نیست و امروز جوانانی که امام، انقلاب، شهدا و دفاع مقدس را ندیدند و حتی بعد از این دوران‌ها به دنیا آمدند با همان روال و منش پا در عرصه جهاد در دفاع از حرم کیلومترها دورتر از مرز کشور گذاشتند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین