Friday 29 March 2024| ۰۴: ۳۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
اولین مجمع عمومی تشکل های قرآنی در حرم امام راحل برگزار شد

اولین مجمع عمومی و نشست تخصصی اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور  همراه با تجدید میثاق آرمان های امام راحل در حرم بنیانگذار امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، رییس اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این نشست اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این برنامه تخصصی، ایجاد هماهنگی و راهکار به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت های قرآنی از طریق تشکل های مردمی و مشارکت در توسعه حوزهای فرهنگی است.

مرتضی طلایی با بیان اینکه ادغام هزاران موسسه قرآنی کشور پس از سه سال تلاش شورای توسعه فرهنگ قرآنی سرانجام امسال به نتیجه رسید، افزود: تمامی مسئولان اتحادیه ها و موسسات قرآن و عترت از فرصت به وجود آمده باید نهایت استفاده را در جهت توسعه فرهنگی این کتاب آسمانی در جامعه انجام دهند.

وی ادامه داد: مسئولان اتحادیه ها و موسسات قرآنی با توجه به اینکه چهار هزار موسسه زیر نظر دارند باید در جهت توسعه و بسط ارزش های قرآنی و دینی در میان نسل جوان کشور نهایت تلاش را انجام دهند.

طلایی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند، عنوان کرد: یکی از بهترین راه های برون رفت از فشارهای اقتصادی حال حاضر کشور پیاده سازی سبک زندگی قرآنی با رویکرد بنیه های اعتقادی و صرفه جویی اقتصادی است.

وی یادآور شد: توسعه و بسط ارزش ها و فرهنگ قرآن و عترت نیازمند توجه مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، تا این ظرفیت عظیم دینی مشکلات کشور را حل کند.

مسئولان، فعالان موسسات و تشکل های قرآن و عترت سراسر کشور به مناسبت اولین نشست تخصصی این نهاد مردمی امروز (چهارشنبه) با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین