Friday 29 March 2024| ۱۵: ۲۳ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
روحانیون حج تمتع با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

روحانیون حج تمتع در آستانه اول ذی القعده (هفته حج) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) این آئین با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، روحانیون، معین و معینه های کاروان‌های حج تمتع در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

کارگزاران فرهنگی حج تمتع ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، همه ساله یکم تا هفتم ذی‌القعده به عنوان هفته حج نامگذاری می‌شود. در این هفته زائران بیت الله الحرام ضمن آمادگی نهایی برای اعزام به حج تمتع، آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این سفر نورانی را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که امسال ۸۶ هزار زائر ایرانی از سراسر کشور از ۱۵ تیرماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند همچنین یکهزار روحانی، معین و معینه در کاروان‌های حج تمتع امسال به زائران ایرانی خدمات فرهنگی و مذهبی این مراسم عبادی و سیاسی را ارائه خواهند کرد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین