Thursday 28 March 2024| ۲۳: ۵۷ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
مدیرعامل تامین اجتماعی: معیشت مستمری بگیران از دغدغه های امام راحل بود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقای اعتبار دفترچه‌های خدمات درمانی از جمله راهبردهای اصلی این سازمان است که بزودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آستان، مصطفی سالاری در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی با آرمان های امام راحل در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهارداشت: ارائه خدمت شایسته و صادقانه به مستمری بگیران باید در دستور کار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد زیرا از دغدغه های امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۲ میلیون نفر از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند، افزود: توجه به معیشت و درمان مستمری بگیران از اولویت سازمان تامین اجتماعی است و مدیران در این حوزه ها کوتاهی نکنند.

سالاری ادامه داد: تمامی افرادی که بخشی از درآمد خود را در سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذاری می کنند باید از بازنشستگی و از کارافتادگی خود اطمینان کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی اموال سازمان تامین اجتماعی بخشی از دارایی های جامعه هدف است، تصریح کرد: مدیران و کارکنان این سازمان باید از حق مردم که به صورت امانت نزد تامین اجتماعی قرار دارد، حفاظت و صیانت کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر در گذشته بخشی از اموال خود را برای داشتن آینده بهتر به سازمان تامین اجتماعی سپرده اند و باید از بهترین خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تامین نیازهای جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مستمری و خدمات درمانی در اقتصادی فعلی کشور کار سخت و طاقت فرسایی است، افزود: این سازمان هم اکنون در اخذ مطالبات قانونی خود از واحدهای تولید دچار مشکلات فراوان است و فشار بر صنایع و تولید کنندگان باعث بیکاری کارگران می شود.

وی یادآور شد: مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی در شرایط فعلی اقتصادی باید با احتیاط بیشتری نسبت به اخذ درآمد، مدیریت منابع و پرداخت مستمری وارد عمل شوند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین