Saturday 20 April 2024| ۰۹: ۱۷ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
سردار علی فدوی: زنان از نگاه امام راحل در زمان انقلاب جلودار و خط‌شکن بودند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان امروز در ادامه لبیک‌گویی رزمندگان به ندای امام راحل، در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند.
اردوی راهیان نور ادامه لبیک‌گویی رزمندگان است

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور در مرقد امام راحل اظهار داشت: حضور در برنامه ارزشمند اردوی راهیان نور فرصت بی‌نظیری است و باید قدر آن را بدانیم.

وی گفت: در دهه شصت خیل عظیمی از رزمندگان به برکت اطاعت از فرمان امام (ره) و رهبر خود عمل واجبی را انجام دادند و نتیجه خیروبرکت آن را دیدند.

فدوی با بیان اینکه ما نیز امروز با برکت و خیری که از آن زمان به‌جامانده روند اقتدار را پیش می‌بریم، یادآور شد: دل‌های بی‌شماری در آن زمان ندای امام راحل را پاسخ دادند و به راهی رفتند که انتهای آن بهشت بود، خیل عظیمی در این راه شهید شدند و خیلی از آنها هنوز منتظرند که به یاران شهیدشان بپیوندند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه جوانان امروز در آن زمان نبودند که به ندای امام (ره) لبیک بگویند، گفت: اردوی راهیان نور ادامه همان لبیک‌گویی است و دانش آموزان اعزامی هم‌سن رزمندگانی هستند که به جبهه‌های نبرد رفته بود.

وی بابیان اینکه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انسان متحول می‌شود افزود: این مکان‌ها قبل از دوران دفاع مقدس، زمین و خاکی بی‌ارزش بود و پس‌ازآنکه دلدادگان انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) در آنجا گام نهادند و جان خود را فدا کردند، این زمین‌ها وجه دیگری پیدا کرد.

فدوی اضافه کرد: این زمین‌ها در مناطق عملیاتی انسان را به تفکر وا می‌دارد و بهترین مکانی است که می‌توانیم تفکر برای شهدایی که جان خود را برای دفاع از این سرزمین دادند، داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به نقش مهم زنان درصحنه‌های سیاسی گفت: امام خمینی (ره) یک‌بار فرمودند شهید فهمیده رهبر است اما در مورد زنان سه بار فرمودند که زنان کشورمان رهبر هستند چراکه زنان در زمان انقلاب چند بار جلودار و خط‌شکنی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر زنان امروز نقش خود را کامل ایجاد کنند می‌توانیم به‌سوی جامعه اسلامی پیش برویم و به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین