Thursday 25 April 2024| ۲۰: ۰۷ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: بسیجیان، پرچم‌دار آزادی قدس خواهند بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرزندان بسیجی امام (ره)، پرچم‌دار لشکر اسلام در آزادی قدس خواهند بود.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اظهار کرد: یاد و خاطره امام راحل و شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی می‌داریم و به روح سه شهید بسیجی که روز گذشته تشییع شدند درود می‌فرستیم.

وی افزود: امسال چهلمین سال صدور فرمان امام (ره) است که شجره طیبه بسیج کاشته شد و نظام و ملت ایران اسلامی با شعار خدمت، جهاد و شهادت رسالت خود را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدا زنده هستند و ما آن‌ها را در میان جمع خود احساس می‌کنیم و با بصیرت راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: در چهلمین سال تشکیل شجره طیبه الهی با حضور در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس که سنبل پایداری و استقامت ملت ایران بودند، عهد و میثاق خود را با آرمان‌های امام و شهدا تجدید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) انقلاب را معماری کرد و فرمود پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، گفت: به‌درستی ملت ایران در طول ۴۰ سال ثابت کردند پشتیبان واقعی ولایت‌فقیه هستند.

سردار سلیمانی اذعان کرد: امام راحل همه آرمان‌های خود را در دوران حیات محقق کرد و تنها آزادی قدس عزیز باقی‌مانده است و ما امروز آمدیم تا با امام (ره) عهد ببندیم که فرزندان بسیجی امام پرچم‌دار لشکر اسلام در آزادی قدس خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: پیام همه شهدا، عزت مسلمین و دستیابی به مرحله نهایی تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای خورشید عظمای ولایت حضرت ولی‌عصر است که با همه توان با صدق، اخلاص و روحیه جهادی در همه عرصه‌ها به میدان آمده تا بسترسازی زمینه تشکیل امت و دولت اسلامی و ورود به مرحله تمدن اسلامی برای ظهور آماده شود.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: