Thursday 28 March 2024| ۲۰: ۱۷ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
تجدید میثاق فرماندهان نیروی دریایی با آرمان‌های امام راحل

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرماندهان و کارکنان مناطق به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، امیر دریادار حسین خانزادی" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و "حجت الاسلام محمد مظفری نژاد" رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

فرماندهان نیروی دریای ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان‌ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.

«امام خمینی قدس سره» به مناسبت رشادت ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی در ابتدای دوران دفاع مقدس، هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت تا همه ساله حماسه با شکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین