Saturday 20 April 2024| ۰۲: ۱۹ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
12 بهمن روز مهمی است که تمام اقشار باید در این مراسم حضور پیدا کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام الله دهه فجر رسانه ها اخبار جمعیت ۶ میلیونی شهرستان‌های استان تهران را پوشش فراوانی بدهند.

به گزارش آستان،  حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه جمع بندی برنامه‌های کارگروه های بزرگداشت ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد ، با تشکر از مسئولان حرم امام خمینی(ره) که همیشه در مراسم‌های انقلاب،  یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده اند ، بیان کرد: تمام مدیران نظام جمهوری اسلامی باید نسبت به امام ادای احترام کنند و از رهنمودها و فرمایشات امام(ره) برای همیشه بهره‌ بگیرند.

وی ادامه داد: ۱۲ بهمن روز مهمی است که تمام اقشار جامعه و تمام مسئولان باید در این مراسم حضور پیدا کنند ؛ متاسفانه حضور برخی مدیران در مراسم‌ها ضعیف شده است ، بالاخره مدیران باید در مراسم‌های انقلاب خودشان و همراهانشان حضور پیدا کنند ؛ ما نسبت به امام راحل مسئولیت داریم و از تمام مسئولان درخواست می‌کنم که ان‌شاءالله در مراسم‌های ایام الله دهه فجر حضور قوی تری داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید در تبلیغات دهه فجر از طرح های جدیدتر و متنوع تری استفاده شود .

محمودی افزود: من از مدیران استان و حتی مدیران کشور درخواست می‌کنم که از شهرستان‌های استان تهران حمایت های ویژه داشته باشند و از سازمان صداوسیما درخواست دارم که به این شهرستان‌های استان تهران که از نظر شبکه استانی صدا و سیما محروم هستند ، نگاه ویژه تری کنند ؛ در دهه فجر سازمان صداوسیما و رسانه ها اخبار جمعیت ۶ میلیونی شهرستان‌های استان تهران را پوشش فراوانی بدهند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: امیدوارم که بتوانیم دین خودمان را نسبت به امام و شهدا ادا کنیم و مشمول دعای امام و شهدا قرار بگیریم.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین