Friday 26 April 2024| ۰۲: ۵۷ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
سلطانی فر: جامعه ورزشی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرنگار آستان مقدس امام خمینی(س)، وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و جوانان کشور طی چهل و یک سال گذشته در عرصه‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی کارنامه خوب و درخشانی داشته است.

مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در آیین تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های امام راحل افزود:  امیدوارم فجر آفرینان سال ۵۷ که کارنامه درخشانی در عرصه حفظ ارزش های انقلاب و نظام اسلامی داشته اند بتوانند سکان هدایت کشور را به خوبی به نسل های بعد واگذار نمایند تا آنان نیز حافظان خوبی برای حفظ تمامیت ارضی کشور و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران باشند.

مسعود سلطانی فر اظهار امیدواری کرد: این بار نیز مردم در برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن که در حقیقت رفراندومی برای نظام است حضور پرشوری داشته باشند.

این مسئول  ادامه داد: در حال حاضر کشور و ملت تحت شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها قرار گرفته اند، خوشبختانه ملت بزرگ ایران با عظمی راسخ در مقابل تمامی تهدیدها ایستاده اند و به جهانیان نشان دادند تا پای جان در راه حفظ آرمان های انقلاب ایستاده اند.
سلطانی فر، حضور جامعه جوانان و ورزشکاران را در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخاب دوم اسفند ماه بسیار سرنوشت ساز توصیف کرد و گفت: انتخابات پیش رو برای کشور سرنوشت ساز و حیاتی است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هم اکنون وحدت و انسجام خوبی در میان قشرهای مختلف و قومیت های کشور وجود دارد،   خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران طی چهل و یک سال گذشته نشان دادند که با جانفشانی و از خود گذشتگی از آرمان ها و حاکمیت ملی کشور دفاع خواهند کرد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: