Thursday 28 March 2024| ۱۵: ۴۸ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت: رفتار امام راحل در خانواده به عنوان الگو مطرح است

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه جایگاه خانواده از دید امام (ره) از اهمیت زیادی برخوردار بود گفت:رفتار امام راحل در خانواده امروز به عنوان الگو مطرح است.

به گزارش خبرنگار آستان مقدس امام خمینی(س)، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق کارکنان سازمان حج و زیارت کشور با آرمان‌های امام راحل که در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد در جمع خبر نگاران با تاکید بر ادامه راه امام اظهار داشت: ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب تنها با تشرف به مرقد ایشان محقق نمی‌شود لذا باید تلاش ۲ چندان کنیم تا راه و مسیر ایشان ادامه پیدا کند.

نواب با بیان اینکه امام (ره) احیاگر حج ابراهیمی بودند، گفت: اما راحل با حرکت خود حج را گامی در جهت اتحاد امت اسلام هدایت کرد که تحول بزرگی در زمینه حج و زیارت به دست ایشان به وجود آمد.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تمام قدم‌ها و رفتارهای امام راحل در زندگی برای رضایت خداوند بوده است افزود: اگر بخواهیم زندگی امام را به چند بخش تحصیل و مبارزه در قم، مبارزه در عراق و دوران پیروزی انقلاب تقسیم کنیم به صراحت می‌توان به این نکته رسید که رضایت خداوند سبب موفقیت ایشان در همه این مراحل بوده است.

وی در خصوص بعد خانوادگی امام راحل نیز عنوان داشت: جایگاه خانواده از دید امام از اهمیت زیادی برخوردار بود و برخورد امام در خانواده نیز به گونه‌ای بود که امروز به عنوان یک الگو مطرح است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین