Friday 29 March 2024| ۱۷: ۲۸ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
رئیس بنیاد مستضعفان: انقلاب امام راحل قدرت پوشالی غرب را شکست

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینب(س)، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

سید پرویز فتاح اظهار داشت: امروز  نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی  است،  چرا که ایشان ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد.

وی با بیان اینکه توفیقاتی که نصیب امام خمینی (ره) شد در طول تاریخ کمتر نصیب کسی شده است، تصریح کرد: امام راحل اموال ملت ایران به ویژه ستمدیدگان و محرومان را از گلوی رژیم پهلوی بیرون کشید.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل خود را آلوده مال دنیا نکرد، افزود: مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم داری، ساده زیستی، دین مداری و انقلابی بود و این موارد برجسته، بهترین الگو و سرمشق برای مردم و مسئولان به شمار می رود.  

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل و یک سال هنوز زنده است، خاطر نشان کرد: صف آرایی دشمن و توطئه های آنان هم نتوانست از پویایی و زنده بودن انقلاب بکاهد.
فتاح گفت: مسئولان و ملت ایران تا پای جان بر عهد و میثاق خود با امام راحل در تداوم انقلاب ایستاده اند چرا که زنده نگه داشتن راه امام وظیفه همگان است.

منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین