Friday 29 March 2024| ۰۳: ۵۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
اجرای ویژه برنامه بزرگداشت امام خمینی(ره) در حرم مطهر

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه «نهضت عاشورا در اندیشه‌های امام خمینی(ره)» در حرم مطهر ایشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، در آستانه سالگرد رحلت امام راحل(ره) با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم گسترده وجود ندارد، برنامه «نهضت عاشورا در اندیشه‌های امام خمینی(ره)» در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ضبط و به صورت زنده از شبکه‌های مختلف بین المللی و فضای مجازی در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این برنامه معرفی اندیشه‌های امام به جهانیان است و به همت ستاد فرهنگی اربعین با همکاری آستان مقدس امام خمینی(ره)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، دانشگاه معارف و حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و دیگر کارشناسان ایرانی و خارجی در این برنامه به ارائه مقالات خود با موضوع اندیشه‌های امام(ره) پرداختند.

این برنامه که از ساعت ۱۷ عصر آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه دارد، در شبکه‌های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی و برخی شبکه‌های خارجی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در حال پخش است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین