Thursday 28 March 2024| ۱۲: ۱۵ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی ها در خصوص کرونا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به شهروندان تهرانی توصیه کرد چنانچه پروتکل های بهداشتی در خصوص کرونا رعایت نشود مردم تهران روزهای سخت و بحرانی خواهند داشت.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر لزوم ادامه مستمر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان تهرانی گفت : اگر شهروندان تهرانی نکات بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت در خصوص بیکاری کرونا را جدی نگیرند ، تهران در روزهای کرونایی دچار سختی ها شده و به دوران بحران کرونا باز می گردد .

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار آستان، به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سرگذاشتیم .
خال: اگر رعایت نکنید ، تهران به روزهای سخت و بحرانی کرونا باز می گردد

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی را جدی گرفته تا روزهای سخت تهران تکرار نشود .

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان در مقابل ویروس کرونا یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم ؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است .

گفتنی است : در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر امریکا و ایتالیا و ...در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند ، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی از خود ارایه به گونه ای که دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسه ای ملی و فرا ملی توصیف کرده بود .
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین