Saturday 20 April 2024| ۰۳: ۵۶ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان: گفتمان امام خمینی (ره) را با زبان هنر به نسل جوان معرفی کنیم

 مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان گفت: ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی (ره) را با زبانی مثل زبان هنر که مورد پسند جامعۀ امروز است، کامل و بدون اعمال سلیقه، به نسل جوان معرفی کنیم. 
به گزارش آستان، حجت‌الاسلام و الملسلمین عباس کمساری  اظهار کرد: بسیاری از مردم جامعۀ ما امام خمینی (ره) را به‌عنوان معمار کبیر انقلاب می‌شناسند اما شناختی نسبت به اندیشه  و گفتمان ایشان ندارند.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی (ره) را با زبانی مثل زبان هنر که مورد پسند جامعۀ امروز است، کامل و بدون اعمال سلیقه، به نسل جوان معرفی کنیم.
مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان تصریح کرد: تاریخ و تجربه نشان داده همان‌طور که از سال ۱۳۴۲ گفتمان امام (ره) موجب ایجاد حرکت در مردم شد، امروز نیز بازتولید آن اندیشه با زبان روز تأثیر مثبتی خواهد داشت و به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ خواهد داد.
کمساری یادآور شد: اگر گفتمانی که روزی موجب شد مردم از خون جوانانشان بگذرند، تعقیب نشود به‌واسطۀ غربت و نداشتن آگاهی مردم نسبت آن، تحریف می‌شود و وقتی آنچه پایۀ انقلاب بر اساس آن پی‌ریزی شده منحرف شود، انقلاب نیز تحریف خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین