Saturday 20 April 2024| ۰۸: ۳۳ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نوبخت در حرم مطهر امام راحل: در دوره ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تراز اقتصادی ایران از منفی به مثبت تبدیل شد

محمد باقر نوبخت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام راحل گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تراز اقتصادی ایران از منفی به مثبت تبدیل شد.
به گزارش آستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در دوره ریاست جمهوری آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی تراز اقتصادی ایران از منفی به مثبت تبدیل شد، گفت: ایشان از همان زمان برای سال 1400 یک برنامه فقرزدایی تدوین کردند که الآن یکی از برنامه های متقن سازمان برنامه و بودجه است. ضمن اینکه بحث رشد اقتصادی و توسعه را با گام های بلند طی کردند.   
رئیس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: همه کسانی که دغدغه توسعه کشور را دارند بدانند که هیچ یک از دولت ‌ها نتوانست برای یک دوره طولانی حداقل پنج ساله رشد اقتصادی 7.9 را در تاریخ ایران ثبت کند؛ جز در دوره برنامه اول توسعه که ایشان مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشت. در دوره ایشان تراز اقتصادی ایران از منفی به مثبت تبدیل شد.
وی در پایان گفت: الآن که در محاصره اقتصادی فرصت خدمتگزاری داریم، با خانواده این مرد بزرگ همدردی می کنیم و فرصتی که ایشان برای ما ایجاد کردند را باید در راستای خدمت و عدالت اجتماعی استفاده کنیم.
در این مراسم همچنین فاطمه هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دلنوشته ای با چشمان اشکبار قرائت کرد.
همچنین از هشت جلد کتاب مربوط به آیت الله هاشمی که چهار جلد به همت محسن هاشمی، 2 جلد به همت غلامعلی رجایی و 2 جلد هم مصاحبه های ایشان با روزنامه جمهوری اسلامی است، رونمایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین