Friday 29 March 2024| ۱۸: ۲۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
رییس عقیدتی و سیاسی دژبان کل آجا: به برکت اندیشه های امام راحل دچار تحول نظامی و اجتماعی شده ایم

رییس عقیدتی و سیاسی دژبان کل آجا در ادامه این مراسم با اشاره به دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری به دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی و صنعتی رسیده است.

به گزارش خبرنگار آستان مقدس امام خمینی(س)، حجت الاسلام یعقوب علی سلیمانی تبار ادامه داد: دشمنان با توجه به دستاوردهای بی نظیر نظام اسلامی ایران تحریم های ظالمانه ای برای کشور وضع کرده اند که این امر به رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب رشد و شکوفایی علمی و صنعتی ایران اسلام شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف غربی های ایجاد نا امنی و جنگ در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن نبود و هدف اصلی ایران بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت پیشرفت های نظامی و نفوذ ایران در منطقه کشور از توطئه های دشمنان قسم خورده در امان مانده است.

سلیمانی تبار اضافه کرد: رزمایش اخیر ارتش همیشه قهرمان ایران اسلامی و دقت موشک های سپاه موجب شده است که دشمنان چشم طمع به ایران اسلامی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت تمام تجهیزات نظامی کشور از آمریکا و سایر ملل استکباری وارد می شد و نظامیان ایران حق نزدیک شدن به آنها را هم نداشتند، تاکید کرد: امروز نظامیان کشور به تولید انواع هواپیماهای نظامی مافوق صوت رادار گریز و انواع مختلف پهباد، موشک های نقطه زن، انواع ناو و زیردریایی موفق شده اند که همه اینها به برکت نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین