Thursday 25 April 2024| ۱۷: ۱۳ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران شرکت نفت ایرانول با آرمان‌های امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از مدیران این شرکت همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار آستان، مهندس محمدحسین رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تکریم خانواده های معظم آنها حرکتی در راستای تداوم ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا، زنده نگه داشتن ارزشهاست و تا این فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه ایثارگری در جامعه زنده است، دشمنان از تسلط بر این سرزمین ناکام خواهند بود.

رزاقی تصریح کرد: امروز سربلند و عزتمند، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و همواره خود را مدیون شهدا و خانواده معظم آنها می دانیم، خانواده معظم شهدا الگوهای صبر ، اخلاص و ایثار هستند و تکریم آنها وظیفه ملتی وفادار به خون های پاک شهداست.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مراسم، با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: