Thursday 25 April 2024| ۰۳: ۳۰ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام اسلامی با تدبیر امام راحل پابرجا مانده است

شاهرخی نماز را عالی‌ترین شکل شیوه تعظیم و پرستش دانست و اضافه کرد: نماز در تمام ادیان الهی وجود دارد اما شکل و شیوه آن متفاوت است ولی هدف نهایی آن پرستش خداوند متعال است.

به گزارش آستان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران با لطف الهی و تدبیر امام راحل(ره) و تداوم آن با درایت مقام معظم رهبری و جان‌فشانی شهدا، یک رزق معنوی است، یادآور شد: گزارش مطلوبی که در خصوص اقامه نماز در شرکت گاز بیان شد، همان رزق معنوی است که به برکت نظام اسلامی ایران حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه نماز در ادارات باید از کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشد، ادامه داد: به شکل ظاهری نماز نگاه نکنیم بلکه باید تناسب کمی و کیفی نماز مدنظر قرار گیرد.

شاهرخی با یادآوری اینکه که نماز موجب تحت توجه قرار گرفتن بنده از سوی خداوند می‌شود، افزود: وقتی ساختارها برای اقامه نماز به خوبی تعبیه شده است نوع بهره‌برداری از ساختارها باید مطلوب باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و صبر در کنار هم قرار دارند، اظهار کرد: نماز به عنوان تعظیم و پرستش خداوند، زکات به‌ عنوان محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضمانت تداوم واجبات و دوری از محرمات است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: