Saturday 20 April 2024| ۱۷: ۱۲ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
امام جمعه قزوین: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با آرمان‌های والایی آغاز کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: براساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نتیجه می‌گیریم که جهاد در راه خدا از جایگاه والایی برخوردار است.

به گزارش آستان،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اظهار داشت: خدای متعال فرموده آنها که در راه ما با خلوص نیّت جهاد کنند، به طور قطع به راه‌های خود، هدایت خواهیم کرد و کسانی که با اخلاص وارد عرصه جهاد شده‌اید، شامل این آیه شریفه می‌شوید.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با آرمان‌های والایی آغاز کرد و این جهاد در راه خدا به خاطر اخلاص و اعتقاد راسخ امام راحل به ثمر نشست و شجره طیبه‌ای شد که امروز به دست رهبر معظم انقلاب با تقویت جبهه مقاومت با قدرت به پیش می‌رود. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امیرالمؤمنین(ع) فرموده جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است و نشان می‌دهد جایگاه جهاد کننده بسیار ارزشمند است.

وی افزود: رسول خدا(ص) فرمودند بهشت را دری است که آن را "در مجاهدین" گویند و در حالی که مردم در جایگاه حسابرسی هستند آن در به روی جهادگران باز است و فرشتگان به آنان خوش آمد می‌گویند و هیچ منعی برای ورود آن‌ها به بهشت قرار نداده‌اند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم در مقابل محکمات قرآن بایستیم و باید آن‌ها را بپذیریم و به کار بگیریم، اظهار کرد: رسول خدا(ص) فرموده هر که جهاد را کنار بگذارد، خداوند جامه خواری و نداری را در زندگی‌اش بر او پوشاند و دینش را تباه گرداند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین