Tuesday 23 April 2024| ۱۵: ۵۴ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
اطلاعات دريافتي حاكي است كه بيمارستان ميلاد تهران با حدود 500 تخت بستري بيماران مبتلا به كرونا در حال حاضر بيشترين بيماران كرونايي را در كشور در خود جاي داده و مشغول خدمت رساني است.
بيش از يكسال از ورود ويروس كرونا به كشور مي گذرد و در اين مدت ما برخي هموطنانمان را به دليل ابتلا به اين ويروس از دست داديم اما بسياري ديگر نيز با مراجعه به بيمارستان هاي كشور و دريافت خدمات سلامت موفق شدند جان سالم از اين ويروس به در ببرند.

به گزارش عصر خبر، حدود 108 بيمارستان از 170 بيمارستان تهران بيشترين خدمات را به بيماران مبتلا به كرونا ارائه كرده اند. بسياري از شهرستان‌های استان تهران فاقد بیمارستان هستند در حالی که جمعیتی زیادی هم دارند. به گفته مقام هاي مسئول در عین حال تطابقی بین استعدادهای بهداشتی و درمانی و نیازمندی‌ها حتی قبل از کرونا  وجود نداشت و در تهران نسبت به میانگین کشوری کمبود تخت بیشتری بوده و تعداد تخت‌های تهران متناسب با جمعیت نیست.اين در حالي است كه برخي از مناطق پايتخت جمعيتي معادل يك استان كشور دارند.

هر چند به گفته دكتر زالي فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران كه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم است این دانشگاه بالاترین و بیشترین حجم‌ارائه خدمت به مبتلایان کرونا درکشور را در ‌کارنامه خود ثبت کرده است اما تا كنون هيچ مقام مسئولي اعلام نكرده است كه بيشترين بستري و ويزيت سرپايي بيماران مبتلا به كرونا مربوط به كدام بيمارستان تهران مي شود؟ و آيا اصولا مقام هاي ارشد كشور، رئيس جمهور، وزير بهداشت و حتي فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مي دانند كه كدام بيمارستان تهران بيشترين بيماران بستري كرونايي را در كشور دارد.؟

اطلاعات دريافتي حاكي است كه بيمارستان ميلاد تهران با حدود 500 تخت بستري بيماران مبتلا به كرونا در حال حاضر بيشترين بيماران كرونايي را در كشور در خود جاي داده و مشغول خدمت رساني است.

از رئيس جمهور و وزير بهداشت انتظار است كه هر طوري كه خود صلاح مي دانند با يك خسته نباشيد به كاركنان و مسئولان بيمارستان ميلاد خستگي را از تن ايثارگران سلامت دركنند چرا اين كار به طور قطع مي تواند باعث روحيه به كاركنان بيمارستان هايي شود كه با بيشترين ظرفيت خود به بيماران مبتلا به كرونا خدمات مي دهند و انرژي مضاعفي را در كادر درمان براي خدمت ايجاد مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین