Saturday 20 April 2024| ۰۶: ۲۳ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
استاندار خوزستان: انقلابی که همه امت به رهبری امام راحل به پا کردند، برای آزادی و استقلال کشور بود

استاندار خوزستان گفت: به نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت همدلی و همسایه کشور واقف هستیم و این نقش فراموش شدنی نیست.

به گزارش آستان، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: افتخار می‌کنم که به عنوان یک عشایر زاده امروز خدمتگزار مردم هستم و در طول عمر و نسل‌های قبل از خود شاهد احترام و ارزش‌های بالا برای بزرگان اقوام بوده‌ام.

وی افزود: به نقش بزرگان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت همدلی و همسایه کشور واقف هستیم و مبارزات اقوام، شیوخ و بزرگان امت با اجانب به خصوص با انگلیس و مبارزه با استبداد به‌خصوص طاغوت هیچ وقت برای ملت ایران و امت اسلامی فراموش شدنی نیست.

استاندار خوزستان خطاب به سران عشایر گفت: شما در طول تاریخ کاری کردید کارستان؛ در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل استان خوزستان فراموش شدنی نیست و در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش آفرینی بی‌نظیر خوزستان باعث تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ تمامیت ارضی کشور شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: انقلابی که همه امت به رهبری امام راحل به پا کردند، برای آزادی و استقلال کشور بود و حفظ این آرمان‌ها خون‌بهای صدها هزار شهید بوده است تا نظام جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سه جبهه از اول با مقاومت و ایستادگی بسیار در مقابل استکبار جهانی جنگید، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس و در مقابل با استکبار جهانی هزاران شهید تقدیم شد که این ایثارگری‌ها باعث تثبیت نظام و بیمه شدن کشور به خصوص افزایش جایگاه و قدرت کشور در مجامع بین‌المللی شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امت ایران اسلامی با راهبردهای امام راحل توانست با مقاومت و با دستان خالی و همچنین ندای الله اکبر هشت سال مبارزه کنند و اجازه ندهند که حتی یک وجب از خاک این میهن در اختیار دشمن قرار بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین