Friday 19 April 2024| ۲۲: ۳۸ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
آیت الله مصطفی علما : امام خمینی (ره) سبب استقلال مردم در تمامی عرصه‌ها شد

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن‌های دهه کرامت برگزار می‌شود تجلیل از کادر درمان و مدافعین سلامت است و جز تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

به گزارش آستان، علما خاطر نشان کرد: امروز خانه رسول الله (ص) خانه علم و دانش و بصیرت افزایی است و امام خمینی (ره) به دنیا آگاهی داد و با سن بالا هم سبب سقوط رژیم پهلوی و هم سبب تحول در جهان شد و شعار نه غربی و نه شرقی را مطرح کرد.

وی با اشاره به خاطره‌ای امام خمینی (ره) گفت: خبرنگاری از امام خمینی (ره) پرسید حال که نه مشروطه‌ای وجود دارد و نه حکومت پهلوی با چه چیزی حکومت خواهید کرد و امام راحل در جواب فرمودند با اسلام حکومت می‌کنیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: حمله به رأی دهندگان ایرانی در برخی کشورهای خارجی نشان دهنده ترس آنان از اسلام است و امروز ایران مقتدرانه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در مقابل آمریکا ایستاده است.

علما ادامه داد: بزرگترین تحول را امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و مدافعین سلامت انجام دادند و به گردن تمام مردم حق دارند و امام خمینی (ره) سبب استقلال مردم در تمامی عرصه‌ها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین