Tuesday 16 April 2024| ۱۳: ۱۲ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سرهنگ غضنفری: دغدغه امام خمینی(س) یاری رساندن به مستضعفان بود

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه گفت: همه دستگاه‌ها باید برای کمک به نیازمند و محرومان پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار آستان،  سرهنگ عزیز غضنفری عصر شنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: کمک به نیازمندان و تلاش در راستای کاهش فقر در جامعه یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در مقابله با فقر بیان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان وظیفه دارند در کنار کمیته امداد در راستای کاهش فقر مادی و فرهنگی تلاش کنند.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه ادامه داد: کمیته امداد از نخستین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد.

وی افزود: کمک به نیازمندان و فقرا از دغدغه‌ها و تأکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و به همین جهت با پیروزی انقلاب دستور به تأسیس این نهاد مردمی را برای یاری رساندن به محرومان داد.

سرهنگ غضنفری خاطر نشان کرد: کاری که نهاد مقدس مقدس کمیته امداد انجام می‌دهد مصداق بارز یک حرکت توأم با همت بلند است که بیش از همه از برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده آن نشأت می‌گیرد. دغدغه امام خمینی(س) یاری رساندن به مستضعفان بود که باید آن را عملی کنیم و در راستای اهداف امام راحل کوشش بیشتری از خود نشان دهیم.

وی خدمت در کمیته امداد را یک نعمت و لطف بزرگ الهی برای کارکنان این نهاد خدوم برشمرد و گفت: خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد با بسیاری از دستگاه‌های اداری دیگر تفاوت دارد در این نهاد فعالیت‌ها با شور، عشق و انگیزه خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه همراه است که این خود در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش بزرگ معنوی است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین