Friday 19 April 2024| ۲۱: ۲۶ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
امام جمعه آرادان: مسئولان باید استوار باشند و در مسیر خدمت به مردم به خدای متعال اتکال داشته باشند

 حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر با بیان اینکه ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان است که امام راحل خطاب به اعضای آن فرمودند «به اعضای شورای نگهبان می‌گویم که استوار باشند و در مسیر، به خدای متعال اتکال داشته باشند تا موفق شوند»، بیان کرد: شورای نگهبان حافظ قوانین و نظام اسلامی است تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن فرمودند «شورای نگهبان حساس‌ترین دستگاه قانونی کشورمان محسوب می‌شود». مسئولان نیز طبق گفته امام راحل باید در مسیر خدمت رسانی به مردم استوار باشند.

به گزارش آستان، وی افزود: در سخنانی دیگر ایشان فرمودند که حتی اگر بنده با برخی تصمیمات این نهاد موافق نباشم اما شورای نگهبان بر طبق قانون و وظیفه دینی شأن عمل می‌کنند و از آنجا که اعضای شورای نگهبان افرادی متشرع به وظایف دینی شأن هستند در نتیجه عملکرد این نهاد می‌بایست مورد پذیرش همگان قرار گیرد.

امام جمعه آرادان در دیگر بخش سخنان خود ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مردم و مسئولان در نماز جمعه ابراز داشت: نماز جمعه را باید گرامی داشت زیرا آثار و برکات فراوان برای جامعه دارد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین