Tuesday 23 April 2024| ۱۲: ۲۰ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین کمساری:  ما کار برای امام را عین ثواب و توفیق و از جمله شعائر الهی می دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در مراسم سی و سومین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: در چند ماه گذشته بر اساس سیاست کلان مبنی بر تغییر و تحول و اصلاحات در رویکردها و روش ها، حرکت های جدیدی را از همان روزهای اول آغاز کردیم. البته وقت عمده ای را صرف رفع برخی مشکلات و فراهم آوردن زمینه ها کردیم.

به گزارش آستان، سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با بیان اینکه 17 شهریور 1400 نقطه عطفی در اصلاحات مؤسسه است، تصریح کرد: تغییرات به وجود آمده در نوع مواجهه مخاطبین، با محتوا ما را ناگزیر از تغییر در حوزه نگرش می کند و تا این تحول را به وجود نیاوریم نمی توانیم به رابطه با نسل فعلی برسیم. امروز زبان و ابزارهای 10 سال پیش تقریبا از کارکرد افتاده است.

وی ادامه داد: باید در سه بخش مخاطب، فرمت و محتوای پیام به گزینی کنیم. باید در نحوه کار فرهنگی و پژوهشی گزیده گویی کنیم و به سمت جایگزینی مخاطب برویم. امروز مخاطب جدیدی داریم که تأثیر می پذیرد و تأثیر می گذارد،و زبان ما در  در تخاطب با این قشر گویا نیست.

کمساری با اشاره به ضرورت تدوین برنامه پنج ساله موسسه اظهار داشت: طبیعتا نیازمند ایجاد اصلاحات ساختاری و بالا بردن میزان رضایتمندی همکاران از طریق  ایجاد عدالت اداری هستیم. البته ما جمع محدودی هستیم که فقط کارسازی می کند و برای ترویج اندیشه امام نیاز به همراهی  همه نخبگان و جوانان و آحاد جامعه  داریم.

وی در پایان تأکید کرد: ما کار برای امام را عین ثواب و توفیق و از جمله شعائر الهی می دانیم. خطاب به امام عزیز عرض می کنم "به رغم مدعیانی که منع عشق کنند/ جمال چهره تو حجت موجه ماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین