Saturday 20 April 2024| ۰۷: ۲۷ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سردار محمدعلی نوری نژاد: امام راحل انقلاب کرد تا ضمن برقراری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسایش مردم فراهم شود

معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: تمام برنامه ها و معماری های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و عاشورای حسینی است، ایشان انقلاب کردند تا ضمن برقراری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسایش مردم فراهم شود.

به گزارش آستان، سردار محمدعلی نوری نژاد با اشاره به اینکه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی دینی و برپایی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: انقلاب ما در جهت بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) حرکت می کند و در این نیز موفق عمل کرده است.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی بازوی پرتوان انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و آرمان های بلندش است، افزود: این نیرو از انقلاب است و برای رسیدن به اهداف والای آن گوش به فرمان ولی فقیه است.

نوری نژاد اضافه کرد: تمام نیروها و کارکنان نیروی انتظامی با افتخار سربازان ولایت هستند که به صورت انقلابی، بدون مماشات و محافظه کاری در راستای اهداف بلند انقلاب گام برمی دارند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از تجدید میثاق با امام راحل با حضور در گلزار شهدا یاد و نام شهدا هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم را زنده نگاه داشتند و مزار  این عزیزان سفر کرده را گلباران و عطر افشانی کردند.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی،  «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین