Friday 19 April 2024| ۲۰: ۰۲ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
سردار غلامرضا سلیمانی: آرمان‌های امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ملت ایران دستیابی به صلح، سعادت و  آزادی است

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چهار هزار زندانی جرائم غیرعمد و معسر در هفته بسیج و همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی، در کشور آزاد می‌شوند.

به گزارش آستان، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین تجدید میثاق بسیجیان سپاه سیدالشهدا (ع) تهران با آرمان‌های امام (ره) اظهار داشت: اجرای رزمایش کمک مومنانه، برپایی میزهای خدمت، حضور بسیجیان در شیفت‌های ایثار در واحدهای تولیدی و کارخانجات، آزادی زندانیان غیر عمد با استفاده از ظرفیت خیران و صدها برنامه دیگر در هفته بسیج در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: امروز به همراه تعدادی از بسیجیان سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران و به نمایندگی از بسیجیان سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در این مکان مقدس حضور یافتیم.

وی افزود: بسیح به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی جهان برخاسته و برآمده از دل ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی نیز در خدمت مردم خواهد بود و برنامه‌های آن در طول هفته بسیج نیز گویای این مهم است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به افتتاح طرح های محرومیت‌زدایی، فعالیت گروه‌های جهادی، افتتاح مراکز درمانی و درمانگاه‌ها، رونمایی از بازی‌های رایانه ای نظیر بازی فرمانده مقاومت ساخته شده برای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: آرمان‌های امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ملت ایران دستیابی به صلح، سعادت، آزادی، پیشرفت، اخلاق، معنویت، علم، دانش و همه قلل مرتفع کمالات انسانی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار در سوم آذر اشاره و خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان به ویژه حلقه‌های تربیتی صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و جامعه زنان در سراسر کشور از دیگر برنامه‌ها است.

سردار سلیمانی یادآور شد: در مجموع باید گفت فعالیت‌های متعددی پیش‌بینی شده است و می‌کوشیم در کنار دستگاه‌های مسئول در کشور در حل مسائل مردم به ایفای نقش بپردازیم و برای این منظور اقداماتی را در زمینه تولید مسکن برای جوانان، تسهیل در امر ازدواج و تامین جهیزیه انجام می‌دهیم که گوشه‌هایی از آن‌ها در طول هفته بسیج نمود می‌یابد.

فلسفه بسیج همراهی مردم در جهت تحقق اهداف انقلاب


فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران نیز در این آیین گفت: فلسفه بسیج چیزی جز مشارکت و همراهی مردم در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیشبرد آن‌ها نیست و از اینرو امام راحل در پنج آذر ۱۳۵۸ بسیج ۲۰ میلیونی را بنیان نهاد.

سردار احمد ذوالقدر افزود: گسترش فرهنگ بسیج موجب تکثیر، گسترش و جهانی شدن آرمان‌های بلند امام راحل که نمونه‌های آن در جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه و آزادی‌بخش دیده می‌شود، خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران از مسجد به عنوان نرم‌افزار اندیشه بسیج و پیشبرد اهداف آن نام برد و خاطرنشان کرد: این نهاد در مسجد و از طریق علما و اندیشمندان فرهیخته تربیت و تکثیر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین