Friday 19 April 2024| ۱۲: ۴۷ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش رکنا، بررسی های شمانیوز در خصوص احدی به نام عبدالله عبدی نشان می دهد که این  فرد نه تنها دارای دو کد ملی است و در دو شهرستان مختلف بدنیا آمده بلکه با این دو کد ملی فعالیت های مهم اقتصادی هم دارد که از طریق سامانه رسیمو و آگهی های روزنامه رسمی ثبت و تغییرات در شرکت ها به راحتی در دسترس همگان قرار دارد.

1-یک عبدالله عبدی داریم با کد ملی 208180 صادره از ساری که در سال 1394 رئیس هیئت مدیره شرکت های سیمان نایین، رئیس هیئت مدیره سازه های فلزی سنگین آسماش، رئیس هیئت مدیره فولاد البر ایرانیان و در سال 1400 رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه سورین است.

 

1

 

 

2

2-یک عبدالله عبدی هم داریم با کد ملی 499993 صادره از نکاء که در سال 1391 عضو هیات مدیره شرکت های سیمان نایین، نایب رئیس هیات مدیره تاوریژ آلتون، رئیس هیئت مدیره پارس سرمایه هم افزا دانا و در سال 1393 رئیس هیئت مدیره شرکت های فیلتر پاک خاورمیانه، رئیس هیئت مدیره سازه های فلزی سنگین آسماش، رئیس هیئت مدیره تولیدی ساریه شمال، رئیس هیئت مدیره فولاد البرز ایرانیان و در سال 1394 نیز رئیس هیئت مدیره شرکت  تولیدی مرغ مادر امین است.

 

3

4

 

 

5

 

 

 البته ما هم ابتدا فکر می کردیم با توجه به اینکه عبدالله عبدی اول برابر شناسنامه متولد ساری و عبدالله عبدی دوم متولد نکاء است قاعدتا این دو نفر، دو احد مختلف هستند. اما بعد از دیدن سند زیر قبول کردیم که نخیر این آقای عبدالله عبدی و آن آقای عبدالله عبدی یک نفر هستند.

 

WhatsApp Image 2021-12-07 at 12.29.19

 

در نهایت اما چند سوال ذهن ما را به خود مشغول کرده است؛

اول اینکه آقای عبدالله عبدی توانسته برابر یکی از شناسنامه هایش متولد نکاء و برابر شناسنامه دیگرش متولد ساری باشد. مگر می شود یک نفر در دو بیمارستان مختلف بدنیا آمده باشد و دو گواهی ولادت مختلف  از دو بیمارستان برایش گرفته باشند و ثبت احوال هم بر اساس این دو گواهی ولادت دو شناسنامه و کارت ملی برای این فرد صادر کرده باشد؟

دوم اینکه آقای عبدالله عبدی چه دلیلی داشته که از دو کد ملی مختلف برای فعالیت های اقتصادی خود استفاده کرده است.

سوم اینکه با توجه به آنکه شماره ملی هر فرد عددی منحصر به فرد و ثابت بوده که با تعویض کارت، تغییر نخواهد کرد. ، آقای عبدالله عبدی چطور توانسته دو کد ملی به خود اختصاص بدهد.

 

اما تقاضای پایگاه خبری شما نیوز از ثبت احوال و متولیان امر صدور کارت ملی و شناسنامه و همچنین مرجع قضایی ثبت شرکت ها این است که برای تنویر افکار عمومی مشخص شود چطور احدی توانسته دو کد ملی داشته باشد و با دو هویت مختلف دست به کارهای بازرگانی و تجاری و کلان اقتصادی بزند در حالی که با یک استعلام ساده از ثبت احوال همه چیز آشکار می شود!

در مورد فعالیت های اقتصادی آقای عبدالله عبدی اسناد و مدارکی به دست پایگاه خبری شمانیوز رسیده است که با استفاده از دو کد ملی فعالیت های مختلفی داشته است که در آینده نزدیک در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین