Friday 29 March 2024| ۱۶: ۵۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
آیت الله  سید حسن خمینی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله ری شهری، نوشت: آن مرحوم از زمره پاک ترین سیاستمداران و با اخلاص ترین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی بود. اعتقاد راسخ آن بزرگوار به امام راحل(س) و عزم جزمشان در پیمودن راه امام از اموری است که برای هر آشنای با ایشان مشهود بود.

به گزارش آستان؛ متن پیام تسلیت آیت الله سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم مجاهد و بزرگوار  مرحوم آیت الله محمدی ری شهری طاب ثراه موجب تأثر بسیار و تأسف شدید است. 

آن مرحوم از زمره پاک ترین سیاستمداران و با اخلاص ترین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی بود. اعتقاد راسخ  آن بزرگوار به امام راحل(س) و عزم جزمشان در پیمودن راه امام از اموری است که برای هر آشنای با ایشان مشهود بود. 

بی شک زحمات اثرگذار ایشان در دوره های مختلف و در تثبیت نظام، توشه خوبی برای آن فقید سعید خواهد بود. چنانکه تلاش ایشان در حوزه حدیث شناسی و گسترش فرهنگ اهل بیت(س) نیز از زمره ارزشمندترین باقیات صالحات ایشان است. 

مدیریت ایشان در دوره امام راحل و بعد ها حضورشان در مناصب مختلف و همت ایشان در تأسیس دارالحدیث و خلق آثار بسیار ارزشمند در این حوزه نیز از نکات درخشان زندگی ایشان است.   

برای من که سالها توفیق آشنایی نزدیک و ارادت خاص به ایشان داشتم، این ضایعه مولمه از مصایب سنگین است. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، به خصوص به فرزندان معظم و بستگان مکرم، از خدای متعال برای ایشان علو درجات را مسئلت دارم و امیدوارم خدای متعال ایشان را مشمول کرامت تامه و رحمت واسعه خود قرار دهد و او را با اولیاء صالحین خود محشور دارد. 

سید حسن خمینی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین