Thursday 18 April 2024| ۱۸: ۳۶ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
 اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در آیین شکرانه خدمت

اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش آستان، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) شامگاه پنجشنبه خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در جوار مرقد امام خمینی(ره) حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر آیین شکرگزاری خدمت به این آستان مقدس را برگزار کردند.

 علیرضا جانه دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران در این اجتماع اظهار داشت:  در مناطق و شهرستان‌های استان تهران، 30 هزار خادمیار وجود داشته که امور تکمیل پرونده حدود 20 هزار نفر از آنها انجام شده است.

وی به اجتماع 8 هزار نفری خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی در عرصه‌های مختلف به ویژه در مناطق محروم فعالیت داشته و در حوزه‌های اجتماعی، محرومیت زدایی، اشتغال و سلامت خدمت می‌کنند.

جانه به جسارتی که به ساحت مقدس امام رضا‌(ع) شده بود اشاره کرد و گفت: ایران کشوری امام رضایی است و مردم ارادت و عشق ویژه ای به حضرت دارند و برای اعتراض و محکومیت به این موضوع به میدان آمده و فردا جمعه عموم مردم و خادمیاران همراه با خانواده‌ها از ساعت 18 تا 20 در دانشگاه تهران حضور یافته تا مشت محکمی بر دهان کسانی که به اهل بیت و ولایت اهانت کرده‌اند، داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین