Thursday 25 April 2024| ۰۹: ۴۴ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در حرم مطهر: جوانان رکن اساسی فعالیت های هلال احمر هستند/ با ایثار و مهربانی همچون امام خمینی (ره) به مردم خدمت می کنیم
یعقوب سلیمانی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) گفت: جوانان رکن اساسی فعالیت های جمعیت هلال احمر هستند و از این سرمایه ارزشمند به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز در حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدیم تا با تاسی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی‌با تمام توان به وظایف خود در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی ایران و مردم عمل کنیم.

وی افزود: امروز توفیق پیدا کردیم تا در محضر بنیانگذار کبیر انقلاب باشیم تا تجدید میثاق کرده و با از خودگذشتگی، ایثار و مهربانی همچون امام خمینی (ره) به مردم خدمت کنیم.

سلیمانی ادامه داد: امروز خدمت به مردم طبق سیره بزرگان دین و آیین ما یک تکلیف الهی است و این تکلیف الهی در تمامی ماموریت های جمعیت هلال احمر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در یکصد و یکمین سالروز تاسیس خود با استفاده از تمامی ظرفیت ها به کمک متاثرین از حادثه دیدگان می‌شتابد. در حادثه قطار طبس، زلزله هرمزگان، زلزله خوی، حوادث جاده ای، زلزله ترکیه و حوادث جوی، داوطلبان و امدادگران ما با ایثار در محل حادثه حاضر شده و به کمک مردم شتافتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز جمعیت هلال احمر با کمک به بیماران صعب العلاج امید را در میان این عزیزان دوچندان کرده و تلاش می‌کند تا گره ای از مشکلات آن‌ها باز کند.

وی افزود: امروز جوانان جمعیت هلال احمر در گام دوم انقلاب اسلامی‌به عنوان جوانان تمدن ساز ایران اسلامی فعال شده اند و تلاش می‌کنند تا امید و آرامش را در جامعه نهادینه کنند. جوانان امروز رکن اساسی فعالیت های جمعیت هلال احمر هستند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا از این عزیزان به شکلی جدی حمایت کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: در همین مسیر با ساخت تجهیزات پزشکی و توانبخشی به کمک نیازمندان و اقشار مختلف جامعه آمده ایم و این نمودی از خدمت بی منت جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: امروز با امام خمینی (ره) پیمان خواهیم بست که این مسیر را با تلاش مجاهدانه ادامه خواهیم داد و براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی همکاری خود را با شرکت های دانش بنیان دوچندان کرده و خودکفایی را در کشور نهادینه می‌کنیم.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی، در میان مردم و شهروندان حاضر است و خانه‌های هلال خود را توسعه می دهد. خانه‌های هلالی که در حوادث مختلف فعال بوده و به کمک مردم آمده اند. تقویت خانه‌های هلال امروز اولویت جمعیت است و آن را با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: در سال جاری با تقویت زیرساخت های جمعیت هلال احمر، خدمات امدادی و بهداشتی را توسعه می دهیم و با جدیت به حوادث و سوانح مختلف خدمت رسانی خواهیم کرد.

سلیمانی اظهار کرد: در یکصد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر، یکصد و یک هزار نفر از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف کشور گرد هم آمدند تا نشان دهند که با عزمی جدی در هنگام حوادث در میدان حضور خواهند داشت.
برچسب ها: هلال احمر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: