Tuesday 23 April 2024| ۲۰: ۲۱ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
انگلیسی‌ها مدت‌ها به‌بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند، این در حالی است که در سایر کشورها با دخالت‌های کمتر از این با شدت برخورد می‌شود.
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه سکوت وزارت امور خارجه برابر انگلیسی‌ها شبهه‌آور است، گفت: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند.

به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سید مسعود جزایری با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال دخالت بیگانگان گفت: سکوت وزارت خارجه برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح  اظهار کرد: انگلیسی‌ها مدت‌ها به‌بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند، این در حالی است که در سایر کشورها با دخالت‌های کمتر از این با شدت برخورد می‌شود.

جزایری با اشاره به اشتیاق دولت انگلیس برای گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیش‌شرط هرگونه رابطه با انگلیسی‌ها باید قطع دخالت‌های شرم‌آور این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دخالت آشکار بی‌بی‌سی در مسائل داخلی ایران بایستی با پاسخ قاطع و درخور مواجه شود، گفت: رسانه دولتی انگلیس به‌طور آشکار در امور داخلی ما دخالت می‌کند و وزارت خارجه باید با دولت انگلستان و سفارت این کشور در ایران قاطعانه برخورد متناسب داشته باشد و بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیسی‌های شیطان‌صفت ندهد.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه "سکوت وزارت خارجه برابر انگلیسی‌ها شبهه‌آور است" تصریح کرد: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند و هیچ‌گاه حقایق تلخ تاریخی از جمله خیانت‌ها و خباثت‌های لندن در دوره سیاه پهلوی و قبل از آن را علیه ایران عزیز از یاد نخواهند برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین