Friday 29 March 2024| ۰۲: ۰۲ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 با اشاره به مسدود شدن این سایت گفت: از همان ساعات اولیه مسدود شدن سایت، تیم فنی درحال تشخیص و برطرف کردن مشکل بوجود آمده و رفع عدم دسترسی بود و مطلع شدیم که حمله ای صورت گرفته است. لذا موضوع فوق را از مسئولان وزارت ارتباطات پیگیری کردیم و آنها نیز حمله سایبری را تایید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد مهدی محمدی مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 با اشاره به از دسترس خارج شدن برخی سایتهای خبری همسو با دولت و حامی لیست امید گفت: حدود یکماه بود که کامنت های مشکوکی ذیل مطالب تدبیر24 ارائه می شد که به دلایلی قابل انتشار نبود . بازدیدهایی از سوی IP های مشکوک بر روی سایت وارد می شد لذا پیش بینی می کردیم که اتفاقاتی صورت خواهد گرفت.

محمدی اضافه کرد: در چند روز اخیر مطالب صریحی در خصوص اتفاقات صورت گرفته در جریانات سیاسی منتشر کردیم که ظاهرا به مذاق برخی خوش نیامده و این چنین ما و برخی سایت های مخالف خود را مورد هجوم قرار داده اند.

محمدی در ادامه افزود : ضمن تماسی که با شرکت پشتیبان سایت داشتیم از همان ساعات اولیه مسدود شدن سایت، تیم فنی درحال تشخیص و برطرف کردن مشکل بوجود امده و رفع عدم دسترسی بود و مطلع شدیم که حمله ای صورت گرفته است. لذا موضوع فوق را از مسئولان وزارت ارتباطات پیگیری کردیم و آنها نیز حمله سایبری را تایید کردند.

مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 گفت: هنوز مشخص نیست این حمله هکرها از داخل یا خارج کشور و یا مخالفین داخلی دولت صورت گرفته است یا خیر و شاید هم توطئه ای برای ایجاد تفرقه بین مردم و جریانات سیاسی بوده است. نکته مهم این است که در این شرایط که کشور ما نیاز به آرامش و وحدت و حضور منسجم در 7 اسفند را دارد همگان به دستیابی به مهم توجه کنیم و از انجام رفتارهای هیجانی و تفرقه انگیز دوری جسته و برای عزت و سربلندی جمهوری اسلامی با در نطرگرفتن تمام سلایق سیاسی مشارکتی حداکثری را رقم بزنیم.

برچسب ها: تدبیر ۲۴
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین