Friday 29 March 2024| ۰۰: ۱۳ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
- حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهوری و حسن غفوری فرد با حضور در حسینیه جماران رای دادند.
مقامات و شخصیت‌های سیاسی همگام با مردم غیور ایران اسلامی با دادن رای خود به نامزدهای مورد نظر در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حماسه هفتم اسفند مشارکت کردند.
به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری میزان،هنوز دقایقی از آغاز انتخابات این دوره نگذشته بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی، رای خود را به صندوق شماره 110 مستقر در حسینیه امام خمینی(ره) انداختند و گفتند: هر کسی که ایران را دوست دارد، جمهوری اسلامی را دوست دارد، شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد در این انتخابات شرکت کنند.

- آیت الله صادق آملی لاریجانی نیز در مسجد غریب الغربای شهرستان آمل رای خود را به صندوق انداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رأی خود را در مسجد الجواد تهران به صندوق آرای هر دو انتخابات انداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت و اظهار داشت: گزارش هایی که الان دریافت کردیم هم در سراسر کشور الحمدالله امنیت کامل وجود دارد و هم حضور مردم پای صندوق انتخابات حضوری پرشور است.

-سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه با حضور در مسجد قبا رای خود را به صندوق‌های رای مجلس خبرگان و شورای اسلامی انداخت. 

- علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز رای خود را به صندوق شماره 24 در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم انداخت و گفت: اینکه مردم ایران برای سرنوشت خود حساس هستند و در انتخابات حضوری چشمگیر دارند، بسیار مایه مسرت است و باعث افزایش کارآمدی کشور خواهد شد.

- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در ساعت 8.48 دقیقه در حسینیه جماران حاضر شد و ضمن مشارکت در این حماسه حضور و همدلی، حضور پرشور امروز مردم در پای صندوق های رای بزرگ ترین برگ اقتدار در صحنه بین المللی دانست.

- سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امامزاده صالح تهران رفت و رای خود را در شعبه 34 به صندوق انداخت.


- آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق سیار شماره 506 در شهر قم انداخت.

- آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هم با حضور در شعبه سیار 1588 که در آن شورا مستقر شده است، رای خود را به صندوق انداختند.

- محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به همراه همسرش در حسینیه ارشاد حضور یافت و ضمن انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: امیدواریم مشارکت مردم به ۷۵ درصد برسد و پس از انتخابات باید رفاقت شکل بگیرد.

- علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز در ساعت 9.20 صبح جمعه در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در ساعات اولیه رای گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق انداختند.

- حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری نیز با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را در شعبه شماره 256 اخذ رای به صندوق انداخت.


- محمد باقر قالیباف شهردار تهران و غلامعلی حداد عادل نیز در مسجد لرزاده و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در حسینیه ارشاد رای های خود را به صندوق انداختند. 

- شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در مسجد حضرت امیر(ع) امیرآباد حضور یافت و همگام با بانوان کشور در حماسه هفت اسفند شرکت کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهوری و حسن غفوری فرد با حضور در حسینیه جماران رای دادند.


- حجج اسلام و المسلمین سید حسن و سید یاسر خمینی نیز به حسینیه جماران رفتند و در انتخابات شرکت کردند.

- الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری نیز در حرم عبدالعظیم حسنی شهر ری به پای صندوق رای رفت.

- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز همراه با رئیس جمهوری رای خود را در ستاد انتخابات کشور به صندوق انداخت.

- محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به مسجد الرضای بلوار آیت الله کاشانی تهران رفت و به نامزدهای مورد نظر خود رای داد.

- معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران نیز با حضور در مسجد حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداختند.


- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز به ستاد انتخابات کشور رفت و پس از آن که رای خود را به صندوق انداخت از روند برگزاری انتخابات کسب اطلاع کرد.

- مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با حضور در مسجد لرزاده در انتخابات شرکت کرد.

- محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه رازی خیابان ولی عصر (عج) رای خود را برای دو انتخابات به صندوق انداخت.

- کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حسینیه ارشاد رای داد.

- آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با حضور در شعبه 505 قم، رای خود را به صندوق آرا انداخت.

- آیت الله محمد تقی مصباح یزدی با حضور در مسجد انصار شهرک شهید محلاتی تهران در انتخابات شرکت کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات نیز به حسینیه ارشاد تهران رفت و در حماسه حضور با مردم همراه شد.

- سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز رای خود را به صندوق سیار در بیمارستان نور انداخت.

- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در ستاد انتخابات کشور آرای خود را به صندوق انداختند.

- محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز با حضور در شعبه اخذ رای سازمان تبلیغات اسلامی واقع در میدان فلسطین به نامزدهای مورد نظر خود رای داد.

- حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی نیز رای خود را به صندوق سیار مصلای امام خمینی(ره) که نماز جمعه در آن اقامه شد، انداخت.

- علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی در مصلای تهران و پس از نماز جمعه رای خود را به صندوق انداخت.

- سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان به همراه پدر شهید مصطفی احمدی روشن در مسجد مفتخر قیطریه در پای صندوق رای حاضر شد.

- سید محمد غرضی و الیاس نادران هم محل ریختن آرای خود به صندوق ها را حسینیه ارشاد انتخاب کردند.

- علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، صندوق اخذ رای مستقر در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک غرب را برای مشارکت سیاسی خود برگزید.

- مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری با حضور در مسجد امام صادق(ع) میدان صادقیه رای خود را به صندوق انداخت.

- آیت الله محمد علی موحدی کرمانی نیز رای خود را به صندوق سیار انداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین