Thursday 28 March 2024| ۲۰: ۴۹ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
لبته ملّت بزرگوار و فهیم و نیز مسئولین کشور عنایت خواهند داشت که بعد از انتخابات باید رقابت ها، جای خویش را به وحدت و همدلی و همزبانی و تلاش بی وقفه برای سازندگی دهد و لکن همنوایی با اجانب و دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و شجاع، داستان دیگری است که نیاز به پیگیری، تحلیل و بررسی های عمیق تر دارد.
آیت الله صادق آملی لاریجانی درباره انتخابات 7 اسفند پیامی صادر کرد.

او از حوزه استان مازندران کاندیدای انتخابات خبرگان شد و توانست اکثریت آرا را کسب کند.
آملی لاریجانی هم اکنون ریاست قوه قضائیه را نیز برعهده دارد.

  مهمترین بخش های بیانیه آملی لاریجانی به این شرح  است:

- در طول قریب به دو ماه رسانه های متعلق به دولت آمریکا و انگلیس و خصوصاً رسانه های متعلق به سازمان های جاسوسی آنان و نیز ضد انقلابیون فراری از کشور و اصحاب خارج نشین فتنه 88 که از کشورهای غربی ارتزاق می کنند، تلاش بی وقفه نمودند تا برخی مسئولین عالی رتبه نظام را از مجلس خبرگان رهبری حذف کنند و به خیال واهی خود به مطامع شان نزدیک شوند 

- با کمال تأسف، اصلاح طلبان داخلی و حتی برخی کسانی که علی القاعده باید در تشخیص مصالح نظام از دیگران پیشی بگیرند، در حرکتی کاملاً هماهنگ با رسانه های آمریکا و انگلیس و اذناب آنان همچون رسانه های وهابیت تکفیری عربستان و داعشی ها، سعی کردند در برخی از استانها خادمان ملت را از راهیابی به مجلس خبرگان مانع شوند.

- واقعاً اینگونه همنوایی با اجانب برای حذف چهره های خدوم از حضور در مجلس خبرگان، جزو مصالح نظام است؟!

- بحمدالله مردم آگاه و بصیر و متدین و شهیدپرور استان مازندران با اعتماد به این فرزند خطه خویش و با رأی اوّل به این خادم مؤتمن، چنان به دهان اجانب و اذناب داخلی آنان کوفتند که برای سالیان متمادی مایه عبرت آنان خواهد شد. 

البته ملّت بزرگوار و فهیم و نیز مسئولین کشور عنایت خواهند داشت که بعد از انتخابات باید رقابت ها، جای خویش را به وحدت و همدلی و همزبانی و تلاش بی وقفه برای سازندگی دهد و لکن همنوایی با اجانب و دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و شجاع، داستان دیگری است که نیاز به پیگیری، تحلیل و بررسی های عمیق تر دارد.


به گزارش آستان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن کامل پیام وی به شرح زیر است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به فضل الهی و با حضور گرم و چشمگیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، وظیفه خود می دانم تقدیر و تشکر صمیمانه ام را نثار ملت شریف و عظیم الشان ایران نمایم.

استقبال گرم مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در سراسر کشور از انتخابات، نشان از درایت انقلابی و بصیرت آنان در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از وصایای امام راحل(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داشت و مسئولیت منتخبان را در عرصه خدمتگزاری، دو چندان کرد.

مردم وفادار ایران اسلامی با درایت و هوشیاری خود نشان دادند، تبلیغات رسانه های دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، نمی تواند در عزم راسخ آنان خللی ایجاد نماید و بار دیگر پوشالی بودن تحلیل های آنان را اثبات نمود.

در طول قریب به دو ماه رسانه های متعلق به دولت آمریکا و انگلیس و خصوصاً رسانه های متعلق به سازمان های جاسوسی آنان و نیز ضد انقلابیون فراری از کشور و اصحاب خارج نشین فتنه 88 که از کشورهای غربی ارتزاق می کنند، تلاش بی وقفه نمودند تا برخی مسئولین عالی رتبه نظام را از مجلس خبرگان رهبری حذف کنند و به خیال واهی خود به مطامع شان نزدیک شوند و با کمال تأسف، اصلاح طلبان داخلی و حتی برخی کسانی که علی القاعده باید در تشخیص مصالح نظام از دیگران پیشی بگیرند، در حرکتی کاملاً هماهنگ با رسانه های آمریکا و انگلیس و اذناب آنان همچون رسانه های وهابیت تکفیری عربستان و داعشی ها، سعی کردند در برخی از استانها خادمان ملت را از راهیابی به مجلس خبرگان مانع شوند. واقعاً اینگونه همنوایی با اجانب برای حذف چهره های خدوم از حضور در مجلس خبرگان، جزو مصالح نظام است؟!

بحمدالله مردم آگاه و بصیر و متدین و شهیدپرور استان مازندران با اعتماد به این فرزند خطه خویش و با رأی اوّل به این خادم مؤتمن، چنان به دهان اجانب و اذناب داخلی آنان کوفتند که برای سالیان متمادی مایه عبرت آنان خواهد شد. البته ملّت بزرگوار و فهیم و نیز مسئولین کشور عنایت خواهند داشت که بعد از انتخابات باید رقابت ها، جای خویش را به وحدت و همدلی و همزبانی و تلاش بی وقفه برای سازندگی دهد. و لکن همنوایی با اجانب و دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و شجاع، داستان دیگری است که نیاز به پیگیری، تحلیل و بررسی های عمیق تر دارد.

اینجانب به سهم خود از این حضور مقتدرانه ملت "بویژه از حضور باشکوه مردم شریف مازندران" در انتخابات و رای مجدد به خادم خود در مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه و از سر اخلاص تقدیر و تشکر می نمایم و توفیقات همه دست اندرکاران در امر انتخابات را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
پاره اي موارد )) ازجمله سوابق انقلابي رييس قوه قضاييه بشمار ميروند مردم بايد ازاين سوابق درخشان اگاه باشند !!؟!؟ ساير سوابق ايشان در متن زندگي نامه اش بتفصيل امده !!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین