Friday 29 March 2024| ۰۸: ۴۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
در حال حاضر تهران نیستیم و برای انجام سفری به شمال کشور رفته‌ام. خیلی در جریان نتایج آرای انتخابات جز مسائل کلی قرار ندارم.
یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به شکست مطلق اصولگرایان در انتخابات تهران، گفت: دلیل چنین اتفاقی مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رای آوری این افراد نیز نشان دهنده همین مساله است. 

به گزارش آستان، جعفر شجونی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره نتیجه انتخابات اخیر مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اعلام کرد: در حال حاضر تهران نیستیم و برای انجام سفری به شمال کشور رفته‌ام. خیلی در جریان نتایج آرای انتخابات جز مسائل کلی قرار ندارم.

 لذا بر اساس آنچه می‌دانم و شنیدم فکر می‌کنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک عزمی از سراسری کشور برای حضور در انتخابات شکل گرفت و در ‌‌نهایت نیز نتیجه به پیروزی حداکثری اصولگرایان ختم شد. 

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اینکه تمامی کرسی‌های تهران در بهارستان به لیست امید تعلق گرفت و حتی سرلیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان از رسیدن به بهارستان ناکام ماند، گفت: بنده از این اتفاق مطلع هستم و البته دلیل چنین اتفاقی نیز مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رای آوری این افراد نیز نشان دهنده همین مساله است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین