Thursday 28 March 2024| ۲۲: ۴۲ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تورهای بازدید از این دانشگاه را ابتکاری جدید و موثر دانست که مدتی است مورد توجه و استقبال مدیران، معاونان، معلمان، انجمن اولیا و مربیان و حتی دانش آموزان قرار گرفته است.

 به گزارش آستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، حمیدرضا سرمد سعیدی با اشاره به نگاه جامع دکتر موسی خانی رییس این دانشگاه در خصوص بازدیدهای علمی، گفت: ایده ی اولیه این تورها را رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مطرح کردند و ما نیز با انجام بررسی های لازم و برنامه ریزی دقیق، آن ها را اجرا می کنیم.

وی افزود: دانشگاه به عنوان یک محیط آکادمیک علمی، پژوهشی و فرهنگی تاثیر بسزایی در پویایی جامعه دارد و به همین دلیل شناخت کامل و کافی از آن می تواند افراد جامعه را برای انتخاب بهترین مکان برای ادامه ی تحصیل در رشته ها و سطوح مختلف  کمک کند.

رییس کمیته تورهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به جذابیت های این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری های به کار گرفته ی جدید و همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد این دانشگاه، گفت: این عوامل باعث ایجاد اشتیاق در بسیاری از مدیران ارشد آموزش و پرورش کشور به منظور آشنایی بیشتر با این دانشگاه شده است و ما نیز از حدود 6 سال پیش، تورهایی را برای معرفی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نظر گرفتیم.

عضو کمیته ملی ربوکاپ افزود: در این تورها بازدیدکنندگان ضمن بازدید از بخش های مختلف، از نزدیک با برنامه ها، فعالیت ها و دست آوردهای مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه می شوند و از این طریق شناخت بهتری نسبت به یکی از موفق ترین دانشگاه های کشور پیدا می کنند.

سرمد سعیدی تصریح کرد:  مدیران، معلمان و مربیان آموزش و پرورش  با ارائه ی نقطه نظرات خود در زمینه های مختلف، دانشگاه را در شناخت نیازهای آموزشی کشور یاری می کنند و از این طریق تعامل خوبی میان آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تورهای بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سطوح مختلف انجام می شود و از مدیران ارشد آموزش و پرورش استان های مختلف تا دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه می توانند از این دانشگاه بازدید کنند.

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به بازدید نزدیک به 700 نفر از مدیران آموزش و پرورش استان های مختلف از جمله تهران، قزوین،البرز و رشت و بیش از 7 هزار و 500 نفر از دانش آموزان کشور از این دانشگاه، افزود: علاقه مندان برای شرکت در این تورها می توانند جهت انجام هماهنگی های لازم از طریق شماره تلفن 33685082-028 با کمیته تورهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تماس برقرار کنند.

سرمد سعیدی از اجرای فاز بعدی این تورها خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک شرایطی را فراهم می کنیم تا خانواده های دانش آموزان نیز بتوانند در قالب تورهای علمی یک روزه، از نزدیک شاهد عملکرد و فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باشند.

در ادامه نمونه ای از نظرات افراد بازدید کننده از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را می خوانیم:

-  خانم تیموری، کارشناس اداره کل آموزش و پرورش تهران: در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می توان گفت این دانشگاه نگرشی نو ایجاد کرده و از فضا و امکانات موجود، استفاده ی بهینه را انجام می دهد. به نظرم امکانات این دانشگاه آنقدر خوب است که باید امکانی فراهم شود تا دانشجویان سایر دانشگاه های کشور از جمله شریف، امیرکبیر و ... هم بتوانند از آن استفاده کنند.

-  خانم پیرایش، مدیر مدارس هوشمند شهر تهران: چیزی که بیش از همه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به چشم می خورد ثبات مدیریت و کار تیمی در جزء جزء امور دانشگاه است.

-  آقای خاوری کارشناس منطقه 14 آموزش و پرورش تهران: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین فوق العاده است. آنچه که من در این دانشگاه دیدم عالی بود و باعث شد تا دید بنده نسبت به کل مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کند، چرا که پیش از این نیز از سایر واحدهای دانشگاه

 آزاد اسلامی در شهر تهران بازدید کرده بودم، اما آن ها را به کیفیت واحد قزوین ندیدم، این دانشگاه با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قابل مقایسه نیست.

-  خانم خلیلی، کارشناس هوشمند سازی منطقه 6 آموزش و پرورش تهران: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دانشگاه بسیار خوب و باکیفیتی است که دانشجویان آن با علاقه و انگیزه ای مثال زدنی در آن فعالیت می کنند و از همه نظر دانشگاه باکیفیت و اثرگذاری است. همه چیز در این دانشگاه بسیار خوب و مرتب است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین