Tuesday 23 April 2024| ۲۰: ۲۲ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
سردار ساجدی نیا:
از آنجا که بيشترين قربانيان اين مراسمات کودکان و نوجوانان هستند لازم است خانواده ها با کنترل و نظارت بيشتر ، فرزندان خود را از عواقب استفاده از مواد محترقه و آتش زا آگاه کنند.
توصیه های پلیسی به جوانان


به گزارش آستان،فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به جوانان و نوجوانان اظهار داشت: با توجه به آمار هر ساله،شاهد قرباني شدن كودكان و نوجواناني هستيم كه بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذير بازي و استفاده از مواد محترقه ، سلامتي خود را به خطر انداخته يا براي هميشه از دست مي دهند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به عواقب خطرناک ناشي از بازي با مواد محترقه گفت:دانش آموزان از بازي با چنين موادي پرهيز کنند و نيز به عواقب تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناك  فكر كرده و سلامتي خود را فداي شادي يك لحظه نكنند.

وي در ادامه با بيان برخي توصيه هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از بروز حوادث نا گوار در مراسم چهارشنبه آخر سال ، از دانش آموزان خواست تا با هوشياري و عاقبت انديشي و رعايت هشدارها و توصيه هاي پليسي خود و خانواده شان را از بسياري از اتفاقات تلخ  دور نگه دارند
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خاتمه از جوانان،نوجوانان و دانش آموزان خواست پليس را در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي خود ياري نموده و موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

با اشاره به پايان سال و مراسم چهارشنبه سوري بيان داشت: از آنجا که بيشترين قربانيان اين مراسمات کودکان و نوجوانان هستند لازم است خانواده ها با کنترل و نظارت بيشتر ، فرزندان خود را از عواقب استفاده از مواد محترقه و آتش زا آگاه کنند. 

اين مقام انتظامي تصريح کرد: دانش آموزان و خانواده ها مي توانند در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و ديگر موارد مشكوك در زمينه تهيه و توزيع مواد محترقه مراتب را سريعا با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین