Friday 19 April 2024| ۲۲: ۳۹ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
امروز اگر بخواهیم به مردم بگوییم از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنند مثل این است که بگوییم در خیابان راه نروید، اما باید نرم افزارهای بومی ایجاد کنیم.
به گزارش آستان به نقل از انتخاب، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد گفت:

* امروز طبق اعلام مدیر نرم افزار پیام رسان تلگرام 22 میلیون ایرانی از آن استفاده می‌کنند، نرم افزاری که مدیریت و اجرای آن در دست دشمن است و در آن کانال هایی وجود دارد که رسما به پیغمبر(ص) و ائمه اطهار فحاشی می‌شود.

* نابه‌کارترین توطئه‌های دشمن در فضای انتخابات از طریق تلگرام به وجود آمد

* در زمان انتخابات محتوای مجرمانه کانال‌های تلگرام مفاسد بسیاری را به وجود آورد و بزرگان نظام ما را با انواع دروغ‌ها مورد تهمت و افترا قرار داد.

*  امروز اگر بخواهیم به مردم بگوییم از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنند مثل این است که بگوییم در خیابان راه نروید، اما باید نرم افزارهای بومی ایجاد کنیم.

* امروز فارغ التحصیلان نمونه به وسیله شرکت‌های فیس بوک، گوگل و مایکروسافت دعوت به همکاری می‌شوند چرا ما از توانایی این افراد در داخل کشور استفاده نکنیم تا برای فرار از این برنامه‌ها به نرم افزارهای چینی و ژاپنی روی بیاوریم.

بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟

 آیت‌الله علم‌الهدی در صفحه اینستاگرام خود به این پرسش که "بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟" پاسخ داده است.

به نوشته خبر آنلاین ، آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه سلسله جلسات تفسیر قرآن هفتگی خود در مهدیه مشهد در مورد علت تأکیدات همیشگی خود روی آسیب‌های مسأله بدحجابی، گفت: انسانی که مالِ مردم را می‌خورد یا حرف حرامی می‌زند یا نگاه حرامی می‌کند، مرتکب گناهانی شده است که فقط خود او را منحرف می‌کند، در حالی که بدحجابی گناهی است که انسان را ابزار می‌کند تا شیطان دیگران را منحرف سازد.

وی افزود: آن زن و دختری که خدا و قرآن و معاد را هم قبول دارد اما حجاب را از دست داده و آرایش کرده و با موی پریشان مقابل مرد نامحرم ظاهر شده، علاوه بر اینکه خودش گناه کرده، ابزاری برای وادار کردن حداقل 100 نفر دیگر به کار حرام می‌شود، از این‌رو این گناه از بدترین گناهان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین