Thursday 25 April 2024| ۱۴: ۵۷ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
در بازجویی از این افراد، متهمان به 4 فقره تیراندازی به سمت خودروهای پلیس و عبوری اعتراف کردند که در یکی از این اقدامات شرورانه، یکی از سرنشینان یک خودروی سمند به شدت مجروح شده بود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ شرور سابقه داری که اقدام به ۴ فقره تیراندازی به سمت پلیس و خودروهای عبوری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش آستان، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در کمتر از 48 ساعت، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال تیراندازی سرنشینان یک خودروی پژو به ماموران گشت پلیس راه خاش، شب گذشته ماموران پلیس توانستند با اشراف اطلاعاتی، این خودرو پژو را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از شناسایی این خودرو، ماموران در عملیاتی ضربتی، این خودرو را که پیش از این نیز به سرقت رفته بود، متوقف کردند و موفق به دستگیری هر سه سرنشین این خودرو شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هرسه سرنشین این خودرو،‌ دارای سوابق کیفری بودند، گفت: پس از دستگیری این افراد، ماموران پلیس در صدد دستگیری سایر همدستان این افراد برآمدند و نهایتاً با انجام اقدامات اطلاعات موفق شدند سه همدست دیگر متهمان را در محور خاش ایرانشهر در دو خودرو تویوتا و پژو 405، شناسایی و دستگیر کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بازجویی از این افراد، متهمان به 4 فقره تیراندازی به سمت خودروهای پلیس و عبوری اعتراف کردند که در یکی از این اقدامات شرورانه، یکی از سرنشینان یک خودروی سمند به شدت مجروح شده بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر تلاش پلیس بر ناامن ساختن فضای استان برای اشرار و مجرمان، گفت: ماموران پلیس موفق شدند در بازرسی از دستگیر شدگان، دو قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیری مهمات کشف و ضبط کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: