Tuesday 16 April 2024| ۲۲: ۱۴ - سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
با پایان شمارش آرای ماخوذه در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس دهم، منتخبان این حوزه‌ها برای راهیابی به خانه ملت مشخص شدند.
با پایان شمارش آرای ماخوذه در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس دهم، منتخبان این حوزه‌ها برای راهیابی به خانه ملت مشخص شدند.

به گزارش آستان،اسامی منتخبین مرحله دوم انتخابات مجلس دهم به تفکیک استان‌ها اعلام شد.

* در حوزه انتخابيه مريوان و سروآباد، منصور مرادي با كسب 28 هزار و 138 راي از مجموع آراي 51045 صحيح ماخوذه به مجلس راه يافت.


* در حوزه انتخابيه سنقر، سيد جواد حسيني كيا با كسب 14 هزار و 785 راي از مجموع 27 هزار و 491 آراي صحيح مآخوذه به مجلس راه يافت.

* در حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار، شكور پورحسين شقلان با كسب 52 هزار و 731 راي از مجموع 101 هزار و 306 آراي صحيح مآخوذه راهي مجلس شد.

* در حوزه انتخابيه بروجن، خديجه ربيعي فردانبه با كسب 22 هزار و 275 راي از مجموع 41 هزار و 253 آراي صحيح مآخوذه به مجلس راه يافت.

* شادمهر کاظم‌زاده با کسب ۵۱ هزار و ۶۰۴ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۷۴۲ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره راهی مجلس شورای اسلامی شد.

* در حوزه انتخابیه ملایر، احد آزادیخواه با کسب ۳۴ هزار و ۳۱۳ رای از مجموع ۶۷ هزار و ۸۶۷ آرای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت.

* در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان هم سمیه محمودی با کسب ۲۸ هزار و ۹۰۵ رای از مجموع ۵۰ هزار و ۴۹۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* علی عسگر ظاهری عبده‌وند نیز از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا با کسب ۴۵ هزار و ۵۲۲ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۱۹۳ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد.

* در حوزه انتخابیه آبادان نیز غلامرضا شرفی با کسب ۲۱۱۰۰ رای از مجموع ۴۰ هزار و ۷۲۶ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

* شهروز برزگر کلشانی هم از حوزه انتخابیه سلماس با کسب ۳۹ هزار و ۸۰۹ رای از مجموع ۷۱ هزار و ۸۷۴ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* قاسم میرزایی نیکو با کسب ۲۰ هزار و ۶۵۹ رای از مجموع ۳۶ هزار و ۵۲۷ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه راهی مجلس شورای اسلامی شد.

* در حوزه انتخابیه مرند و جفا، محمد حسن‌نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۵۵ رای از مجموع ۱۱۹ هزار و ۴۲۰ آرای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت.

* در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد هم محمدرضا صباغیان بافقی با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۹ رای از مجموع ۷۳ هزار و ۲۲۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* علی ابراهیمی نیز از حوزه انتخابیه شازند با کسب ۲۳ هزار و ۵۳۶ رای از مجموع ۴۳ هزار و ۸۸۵ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد.

* در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چراداول، مهران، ملکشاهی و سیروان نیز جلال میرزایی با کسب ۶۲ هزار و ۲۳۱ رای و سلام امینی با کسب ۶۱ هزار و ۳۳۸ رای از مجموع ۱۶۵ هزار و ۲۸۹ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

* احمد صفری هم از حوزه انتخابیه کرمانشاه با کسب ۷۴ هزار و ۳۰۴ رای از مجموع ۱۲۴ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* حسن نوروزی با کسب ۵۴ هزار و ۵۲۱ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۸۶۹ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان مجلس شورای اسلامی شد.

* در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، سیدعلی ادیانی با کسب ۵۱ هزار و ۲۲۲ رای از مجموع صد هزار و ۱۲۰ آرای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت.

* در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری هم حبیب‌الله کشت‌زر با کسب ۴۴ هزار و ۳۹۳ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۹۶۶ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* علی گلمرادی نیز از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی با کسب ۶۰ هزار و ۱۳۳ رای از مجموع ۱۰۴ هزار و ۹۵۰ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد.

* در حوزه انتخابیه شبستر نیز معصومه آقاپور علیشاهی با کسب ۲۴ هزار و ۹۵۲ رای از مجموع ۳۹ هزار و ۷۵۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

* درحوزه انتخابیه شهریار و قدس و ملارد  محمد محمودی شاه نشین با كسب 81826 رأی از مجموع 133871 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

* درحوزه انتخابیه بندر لنگه و بستك و پارسیان خالد زمزم نژاد با كسب 60759 رأی از مجموع 99536 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

* درحوزه انتخابیه رزن حسن لطفی با كسب 25324 رأی از مجموع 48462 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

* درحوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه  محمد عزیزی با كسب 37693 رأی از مجموع 73002 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

* درحوزه انتخابیه رودبار منوچهر جمالی سوسفی با كسب 28370 رأی از مجموع 49676 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

* در حوزه انتخابیه دورود و ازنا، مجید كیانپور با كسب 45 هزار و 555 رای از مجموع 89 هزار و 244 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

* در حوزه انتخابیه زنجان و طارم علی وقف چی با كسب 60هزار و 814 رای و فریدون احمدی با كسب 44 هزار و 303 رای از مجموع 115هزار و 574 آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

* در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر محمدعلی حسین زاده با كسب 50هزار و 980رای از مجموع 90 هزار و 548 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

* در حوزه انتخابیه سنندج، دیوان دره و كامیاران، سیداحسن علوی با كسب 43 هزار و 499 رای از مجموع 79هزار و 872 آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

* در حوزه انتخابیه كردكوی، تركمن، بندر گز و گمیشان رامین نورقلی پور با كسب 69هزار و 480 رای از مجموع 104هزار و 459 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

* محمدرضا منصوری با کسب ۳۶ هزار و ۲۶۴ رای از مجموع ۶۸ هزار و ۲۲۶ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه راهی مجلس شورای اسلامی شد.

* در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیش، شهرام کوسه غراوی با کسب ۷۴ هزار و ۳۲۹ رای از مجموع ۱۴۲ هزار و ۳۲۶ آرای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت.

* در حوزه انتخابیه سراب هم یوسف داودی کسب ۳۱ هزار و ۱۵۸ رای از مجموع ۵۴ هزار و ۵۶ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* هدایت‌الله خادمی نیز از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک با کسب ۷۲ هزار و ۷۳۸ رای از مجموع ۱۳۱ هزار و ۴۱۹ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد.

* در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نمیر و سرعین هم محمد فیضی زنگیر با کسب ۷۶ هزار و ۱۴۵ رای از مجموع ۱۳۶ هزار ۸۱۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز بیت‌الله عبداللهی با کسب ۳۲ هزار و ۵۸۵ رای از مجموع ۶۳ هزار و ۵۹۵ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

*سید مهدی مقدسی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب با کسب 88 هزار و 94 رأی از مجموع 140 هزار و 602 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

*در حوزه انتخابیه خدابنده احمد بیگدلی با کسب 39 هزار و 81 رأی از مجموع 73 هزار و 371 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

*در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره محمد بیرانوندی با کسب 78 هزار و 5 رای به مجلس راه یافت.

*در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره محمدرضا ملکشاهی‌راد با کسب 63 هزار و 710 رای از مجموع 177 هزار و 195 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

*اصغر مسعودی از حوزه انتخابیه نی‌ریز و استهبان با کسب 34 هزار و 381 رأی از مجموع 68 هزار و 609 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت. 

*از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد آقای علی کاظمی بابا حیدری با کسب 51 هزار و 588 رأی از مجموع 80 هزار و 367 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

*از حوزه انتخابیه ارومیه سید هادی بهادری با کسب 22 هزار و 97 رأی راهی بهارستان شد.

*از حوزه انتخابیه ارومیه روح‌الله حضرت‌پور طلاییه با کسب 209 هزار و 705 رأی از مجموع 354 هزار و 108 آرای صحیح مأخوذه راهی بهارستان شد.

*اصغر سلیمی از حوزه انتخابیه سمیرم با کسب 16 هزار و 357 رأی از مجموع 28 هزار و 737 آرای صحیح مأ‌خوذه راهی بهارستان شد.

*از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو زهرا ساعی با کسب 134 هزار و 131 رأی محمدحسین فرهنگی با کسب 116 هزار و 738 رأی به مجلس راه یافت.

*از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو شهاب‌الدین بی‌مقدار با کسب 112 هزار و 345 رأی به مجلس راه یافت.

*از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو علیرضا منادی سفیدان با کسب 109 هزار و 149 رأی از مجموع 313 هزار و 643 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

* از حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه‌ ولات و زاوه آقای سعید باستانی با کسب 66 هزار و 737 رأی از مجموع 107 هزار و 643 آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

*در حوزه انتخابیه اهواز و باوی حمیدیه و کارون جواد کاظم نسب با کسب  125198 رای به مجلس راه یافت.

*ازحوزه انتخابیه اهواز و باوی حمیدیه و کارون علی ساری با کسب 113351 رای به مجلس راه یافت.

*در حوزه انتخابیه اهواز و باوی حمیدیه و کارون همایون یوسفی با کسب 112888 رای از مجموع 259390 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

* همچنین در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا نبی هزار جریبی با کسب 78001 رای به مجلس راه یافت.

* در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا نورمحمد تربتی نژاد با کسب 75323 رای از مجموع 168057 آرای ماخوذه به مجلس راه یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین