Wednesday 24 April 2024| ۰۳: ۰۴ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
محمد مبین مدیر عامل خبرگزاری برنا پس از امضای این توافق نامه گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم ابتکارات جدیدی را به عرصه اطلاع رسانی وارد کنیم که یکی از مهم ترین آنها گزارش ها و گفت و گوی تصویری بود.
خبرگزاری برنا به آی پی مدیا پیوست؛

به گزارش آستان به نقل از برنا، خبرگزاری برنا با عقد قراردادی 1ساله با شرکت ایلا نرم افزار به ای پی مدیا پیوست و از این پس اخبار تصویری برنا در گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و به زودی در تلویزیون های خانگی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، صبح امروز سهیل عالمی مدیرعامل شرکت ایلا نرم افزار با محمد مبین مدیر عامل خبرگزاری برنا دیدار کرد. در این دیدار توافق نامه همکاری بین ip media و خبرگزاری برنا به امضای دو مدیر عامل رسید و طی چند روز آینده بخش خبری تصویری خبرگزاری برنا و گزارش های تصویری این خبرگزاری روی ipmedia قرار خواهد گرفت.

محمد مبین مدیر عامل خبرگزاری برنا پس از امضای این توافق نامه گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم ابتکارات جدیدی را به عرصه اطلاع رسانی وارد کنیم که یکی از مهم ترین آنها گزارش ها و گفت و گوی تصویری بود.

وی افزود: در مذاکرات هسته ای تصاویر ناب از مذاکرات با سرعت بسیاری روی خروجی خبرگزاری برنا قرار گرفت و یک تجربه خوب و گران بهایی را در اختیار ما قرار داد به همین دلیل تصمیم گرفتیم این تجربه را تعمیم دهیم. طی مذاکراتی که با شرکت ایلا نرم افزار داشتیم به این نتیجه رسیدیم از بستر ip media این شرکت می توانیم برای اطلاع رسانی بهتر و سریع تر استفاده کنیم به همین دلیل توافق نامه ای به امضا رسید و طی چند روز آینده ضمن اینکه یک بخش خبری در نرم افزار این شرکت به صورت روزانه و در یک ساعت مشخص منتشر خواهد شد برخی گفت و گو ها و گزارش های خبری را نیز همزمان با خبرگزاری برنا در ip media منتشر می کنیم. خبرگزاری برنا تلاش دارد از طریق آی پی مدیا تحول بزرگی را در اطلاع رسانی ایجاد کند

مدیرعامل خبرگزاری برنا تصریح کرد: تلاش می کنیم رویداد های مهم ورزشی مثل جام ملت های اروپا و المپیک 2016 ریو را هم به صورت گزارشی تحلیلی پوشش دهیم ضمن اینکه در رویدادهای اجتماعی و سیاسی بامحوریت مطالبات جوانان نیز حضور ویژه ای خواهیم داشت.


سهیل عالمی، مدیر عامل شرکت ایلا نرم افزار نیز به خبرنگار برنا گفت: شرکت ایلا نرم افزار از سال 80 شروع به فعالیت کرده است و در زمینه های انتقال محتوای دیجیتال روی بستر ip و توزیع و انتشار محتوای تصویر برداری شده متنی اسکن شده فعالیت کرده است. از بزرگترین کارهایی که شرکت ایلا نرم افزار در سال های آغازین فعالیت خود انجام داده است، نما متن بود که در خیلی از مراکز فرهنگی، علمی و دانشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

عالمی افزود: شرکت ایلا نرم افزار از حدود 8 سال پیش وارد حوزه صوت و تصویر در بسترip  شده است و تمرکز شرکت بیشتر به عنوان تکنولوژی provider بوده است به این معنا که درواقع تولید کننده و ارایه دهنده تکنولوژی به شرکت هایی است که می خواهند  سرویس هایی در بستر آی پی را ارایه بدهند.

عالمی در خصوص مشکلاتی که در این سال ها با آن مواجه بوده است گفت: در سال هایی که گذشت، بیشتر از آن که مشکل تکنولوژی داشته باشیم، مساله مجوز بود. این قضیه مسیر آغاز کار را تا بهمن ماه سال 94 را طولانی کرد. سرانجام در زمستان سال 94 اعلام شد این مجوز را  موسسه رسانه های تصویری و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شدارایه بدهند. از بهمن ماه 94 شرکت ایلا نرم افزار وارد حوزه سرویس دهی شد و علاوه برآنکه تکنولوژی، سرویس، نرم افزار و تجهیزات آنها را تامین می کند در عین حال به عنوان یکی از سرویس دهنده های اصلی ip media وارد شده است. 

مدیرعامل شرکت ایلا نرم افزار در خصوص عقد قرارداد با خبرگزاری برنا افزود: مدت نه چندان کوتاهی است که با خبرگزاری برنادر ارتباط هستیم. شرکت ایلا نرم افزار برای اینکه در آی پی مدیا هدفش ارایه یک بسته است که مردم به عنوان سرگرمی، خبر، فیلم، سریال و همه مواردی که مورد نیاز مردم است را ارایه بدهد.

شرکت ایلا نرم افزار در مورد بخش خبری با  توافقی که با خبرگزاری برنا داشته است و با استناد به قراردادی که امروز امضا شد، بخش خبری آی پی مدیا به طور کامل توسط خبرگزاری برنا تامین می شود.

این بسته خبری که در آن تمامی اخبار روز بیان می شود، قرار است بعد از ظهر ها در بخش کافه خبر در اختیار مخاطبین این تلویزیون اینترنتی قرار گیرد.
اولین قسمت کافه خبر قرار است از روز شنبه بر روی درگاه این شرکت به آدرس: www.ilasoftware.com یا  www.ipmedia.ilasoftware.com قرار گیرد. این شرکت علاوه بر وبگاه اینترنتی خود در شبکه پیام رسان تلگرام نیز دارای کانال به آدرس @ipmedidchanel است که اطلاع رسانی محتوا و امکانات جدید از طریق این کانال در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

عالمی در خصوص مدت قرارداد این شرکت با خبرگزاری برنا گفت: این قرارداد به مدت یک سال منعقد شده است که امیدواریم هرسال بتوانیم این قرارداد را تمدید کنیم. در واقع چارچوب قرارداد یک ساله است اما فرآیندی نیست که این همکاری بعد از یک سال قطع شود. 

عالمی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که قرار است توسط شرکت ایلا نرم افزار انجام شود ارایه این سرویس خارج از بستر اینترنت و روی شبکه آی پی توسط مخابرات است، اما در بستر اینترانت به طور مشخص به خصوص برای ارایه سرویس روی تلویزین از طریق ستاپ باکس به تلویزیون وصل می شود هزینه های استفاده از سیستم را به شدت کاهش می دهد و هزینه ای هم مخاطبین برای استفاده از اینترنت پرداخت نمی کنند.

لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند نرم افزار ip media را از وب سایت  www.ilasoftware.com دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین