Saturday 20 April 2024| ۱۹: ۴۲ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
رئیس مجلس خبرگان رهبری:
امروز شاهدیم در ایام ارتحال هر سال بر عزت امام راحل(س) افزوده می‌شود.
امام خمینی(س)تحول عظیمی در کشور اسلامی ایجاد کردند/مبارزه با فساد و زور همیشه مد نظر امام راحل بود


آیت الله جنتی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (س) طی سخنانی اظهار کرد: امام خمینی(س) دشمنان اسلام را دشمن خود می‌دانست و دوستان اسلام را نیز دوست می‌داشت و امروز شاهدیم در ایام ارتحال هر سال بر عزت امام راحل(س) افزوده می‌شود. 
 
به گزارش خبرنگار آستان،رئیس مجلس خبرگان رهبری در کنار مرقد مطهر امام راحل (س) به سخنرانی در جمع اعضای خبرگان رهبری پرداخت و اظهار کرد: امام بزرگوار(س) جهت احیای دین جدش و اسلام ناب محمدی(ص) قیام کرد و با پیروی از آن‌ها نیز پیروز شد و خداوند نیز محبت ایشان را در دل‌ها زیاد کرد، آنچنان که محبت پیغمبر اکرم(ص) را زیاد کرد و همه‌ی دل‌ها عاشق او شدند، در آن زمان همان جوان‌هایی که در پی جوانی و خوشی خود بودند به یکباره منقلب شده و به ایشان و انقلابش گرویدند.
 
آیت الله جنتی بیان کرد: خداوند مهربان امام بزرگوار را رحمت کند، ایشان باعث ایجاد تحول عظیم در کشور اسلامی ما شدند و فطرت‌های مرده و افسرده با نفس الهی و رحمانی ایشان زنده شد.
 
این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در قیامت مورد شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان قرار گیریم، چنانچه امام بزرگوار الگوی شهدا نیز بودند، شهدایی که در حقیقت خودشان شاهدان حق هستند و شهادت می‌دهند که در دوران حیاتشان چه کسی با ایمان و چه کسی بی ایمان بوده است.
 
وی افزود: امام خمینی(س) در دوران حیات پربرکتش، با فساد و زور مبارزه کرد و امیدواریم خداوند به ما توفیقی عنایت کند تا در این خط و مسیر گام برداریم و مبارزه کنیم. 
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری امام راحل را در حرم مطهرش مورد خطاب قرار داد و بیان کرد: اماما؛ امیدوارم شفاعت شما و اجداد طاهرینتان شامل حال ما شود و ما را فراموش نکنید و خدایا تو شاهد باش که جز عشق به پیغمبر و آل ایشان چیزی در دل ما نیست. 
 
آیت الله جنتی با اشاره به این موضوع که در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(س) صدها هزار زائر از مکان‌های دور و نزدیک به حرم مطهر امام خمینی(س) مشرف می‌شوند، تصریح کرد: این یکی از معجزاتی است که این مرد شریف داشته و سال به سال بر عزتش افزوده می‌شود و خداوند نائب بر حق امام و رهبر عزیز ما را حفظ فرماید و به ماهم توفیقی عنایت کند تا انقلابی بمانیم و انقلابی حرکت کنیم.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین