Friday 26 April 2024| ۰۲: ۱۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
عبدالرضا هاشم‌زائی در نقل خاطره خود با امام(ره) گفت: در سال 62 معاون سیاسی استاندار خراسان بودم و آقای ناطق وزیر کشور بود که از بنده خواست استاندار ایلام شوم، بنده هم قبل از اعزام به مأموریت با آقای ناطق خدمت امام رسیدیم.
رئیس سنی مجلس در فرصت شمارش آرای هیئت رئیسه موقت مجلس از تریبون مجلس خاطره خود با امام(ره) را برای منتخبان مجلس دهم تعریف کرد.

به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتخابات هیئت رئیسه موقت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در صحن علنی بهارستان جریان دارد و این در حالی است که اداره جلسه امروز بر عهده هیئت رئیسه سنی است.

عبدالرضا هاشم‌زائی منتخب مردم تهران رئیس سنی این دوره از مجلس شورای اسلامی است که از روز گذشته بر جایگاه رئیس پارلمان تکیه زده است.

وی دیروز طی نطقی از خواست مردم برای تغییر در مجلس شورای اسلامی سخن گفت و از منظر بسیاری از کارشناسان سخنان رئیس سنی مجلس جهت‌گیری شده و در راستای اهداف فراکسیون امید بود.

امروز نیز رئیس سنی مجلس از فرصت پیش آمده در زمان شمارش آرای نواب رئیس و دبیران هیئت رئیسه استفاده کرد و خاطره‌ای را از خود و امام‌خمینی(ره) بیان کرد.

هاشم‌زائی در زمانی که مجلس منتظر شنیدن نتایج رأی‌گیری برای هیئت‌رئیسه موقت بود خطاب به منتخبان مجلس، گفت: پیشنهاد می‌کنیم حالا که فرصت داریم، من خاطره‌ای را تعریف کنم. این سخنان رئیس سنی مجلس با واکنش منتخبان مواجه شد و هر یک از منتخبان با گفتن «آری» یا «خیر» و یا خنده جواب رئیس سنی مجلس را دادند.

وی در ادامه خطاب به منتخبان گفت: اگر موافقید که صلوات بفرستید که منتخبان نیز با صلوات پاسخ مثبت به رئیس سنی دادند. این موضوع خنده بسیاری از منتخبان را در پی داشت، اما این خنده‌ها و واکنش‌ها مانع از بیان خاطره رئیس سنی مجلس نشد.

عبدالرضا هاشم‌زائی در نقل خاطره خود با امام(ره) گفت: در سال 62 معاون سیاسی استاندار خراسان بودم و آقای ناطق وزیر کشور بود که از بنده خواست استاندار ایلام شوم، بنده هم قبل از اعزام به مأموریت با آقای ناطق خدمت امام رسیدیم.

وی افزود: از آنجا که حضرت امام به روستاهای محروم عنایت خاصی داشتند ما خدمت ایشان رفتیم و ایشان رهنمودهای کلی را به ما بیان کردند که رهنمود آخر ایشان سی و چند سال است که در ذهن من مانده است.

رئیس سنی مجلس گفت: ایشان به بنده فرمودند «استاندار به عنوان بالاترین مقام دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در استان نباید وارد اختلاف جناح‌های سیاسی منطقه شود، چرا که این اختلافات به خاطر خدا نیست. اگر 124 هزار پیامبر همزمان در کره زمین بودند درگیری با هم نداشتند، چون از جانب خدا و برای خدا کار می‌کردند.»

هاشم‌زائی در پایان تصریح کرد: بنده قابل بودم و در این سی و چند سال این رهنمود امام را اجرا کردم و سعی کردم هیچ‌گاه وارد دعواهای جناحی و اختلافات قومی نشوم و دلیل اینکه بعد از 35 سال مردم هنوز به من اعتماد دارند این بود که بنده هیچ‌گاه وارد دعواهای جناحی و اختلافات سیاسی نشدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: