Friday 29 March 2024| ۱۱: ۲۸ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
با حضور در جشن ۲۵ سالگی محک صورت گرفت؛
محمد علی كشاورز پيشكسوت عرصه بازيگری ايران، در جشن ۲۵ سالگی «محک» حضور یافت.
 محمد علی كشاورز پيشكسوت عرصه بازيگری ايران، در جشن ۲۵ سالگی «محک» حضور یافت. 

به گزارش آستان،محمدعلي كشاورز پيشكسوت عرصه بازيگري ايران كه با وجود کسالت جسمانی در کنسرت جشن ۲۵ سالگي محك حضور داشت در پاسخ به سئوالي در خصوص مسئوليت اجتماعي هنرمندان گفت: «هنرمندان چه در عرصه سينما و تئاتر، و چه در عرصه موسيقي، نقاشي و ادبيات بايد بدانند كه مردم نيكو و خوب ايران لياقت بهترين‌ها را دارند. همه ما چه لر، چه كرد، چه فارس، چه ترک برای سرزمين هنرپرور ايران هستيم و بايد قدردان اين موهبت باشيم. ما بايد در خدمت سرزمين ايران و مردم خوب ايران باشيم. به همين خاطر حضور در مراسم‌هاي خيريه جزو وظايف هنرمندان است.»

وي با اشاره به برگزاري كنسرت كامكارها برای جشن ۲۵ سالگی محک و اهدای تمامی عواید به کودکان افزود: «بايد همه افراد با موسيقي آشنا باشند چرا كه موسيقي دردهاي درون انسان را نمايش مي‌دهد. انسان دردآشنا، مرهم درد هم هست.»

استاد كشاورز در ادامه به حمايت از كودكان مبتلا به سرطان اشاره كرد و گفت: «بايد براي كودكان مبتلا به سرطان از جان و مال مایه گذاشت و در همه زمینه‌ها حمایت كرد. اين وظيفه همه انسان‌هاست. من با اينكه ۴ سال است كه پايم شكسته و به سختي حركت مي‌كنم دلم می‌خواست هرطور شده براي حمايت از كودكان محک به این جشن بیایم.»

پدرسالار در پايان در پيامي به كودكان محک گفت: «به كودكان مبتلا به سرطان مي‌گويم كه كوشش را رها نكنند و مطمئن باشند كه انسان اگر بخواهد پيروز مي‌شود و آنها هم مي‌تواند سرطان را از خود دور كنند.»مهر





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین