Tuesday 23 April 2024| ۲۱: ۱۴ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
یادگار امام(س): هدایت این انقلاب الهی است، پیش از انقلاب سرنوشت و تصمیم های مهم کشور در خارج از کشور اتخاذ می شد اما امروز عزت و استقلال کشور زبانزد عام و خاص است.
 آیین بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)

آیین بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور آحاد مردم و عاشقان و علاقه مندان به امام خمینی (س) آغاز شد.

به گزارش آستان، در آغاز این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و برنامه مداحی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام به عنوان تولیت حرم مطهر، طی سخنانی به عزاداران و عاشقان میلیونی امام خمینی(س)، خیر مقدم گفته و سپس همگان از بیانات رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا بهره مند شوند.

یادگار گرامی امام در آیین بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، انقلاب اسلامی را انقلابی الهی خواند و گفت: امام(س) باهدایت و رهبری این انقلاب عظیم، عزت، مودت و وحدت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی افزود : هدایت این انقلاب الهی است، پیش از انقلاب سرنوشت و تصمیم های مهم کشور در خارج از کشور اتخاذ می شد اما امروز عزت و استقلال کشور زبانزد عام و خاص است.

سید حسن خمینی گفت: خداوند را شاکریم که بعد از رحلت امام این توفیق را به مجلس خبرگان داد تا در اسرع وقت خلف شایسته ای برای امام خمینی(س)  انتخاب کند تا جامعه را از بحران ها عبور دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین